Ubisoft ma nowe logo - zaktualizowaną wersję dotychczasowego „świderka”, który widzieliśmy już setki razy podczas włączania Assassin's Creed, Far Cry czy The Division.

Różnice nie są duże:

1

We wpisie na oficjalnym blogu firma wyjaśnia, że nowy symbol lepiej pasuje do „przyszłości” i bardziej wyróżnia się w mediach społecznościowych.

„Dzisiaj tworzymy światy, które żyją w grach wideo, komiksach, filmach, serialach, książkach czy parkach rozrywki. Nasze nowe logo jest minimalistyczne, nowoczesne i monochromatyczne” - czytamy w komunikacie.

„Wir oraz litera O mają przypominać ręcznie narysowane kształty i reprezentują nasze ludzkie cechy: entuzjazm, ciekawość i dawkę szaleństwa, z jakich słynie Ubisoft” - napisano dalej.

Opublikowano także przydatną ściągawkę na temat logo firmy na przestrzeni lat. Ci bardziej złośliwi komentatorzy sugerują, że logo jest coraz mniej dokończone - niczym gry wydawcy:

2

Trzeba przyznać, ze symbol z 1986 roku jest co najmniej interesujący. Może nada się na koszulkę?

Reklama

Komentarze (9)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały