Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Łatka Prey wprowadza wsparcie dla PS4 Pro

Oraz szereg innych zmian.

Bethesda poinformowała, że opublikowała długo oczekiwaną łatkę wprowadzającą obsługę możliwości PS4 Pro w Prey.

Przeniesiono między innymi szereg opcji z PC: pełnowymiarowe odbicia powierzchniowe, wyższą jakość cieni, a także ładniejsze tekstury oraz wyższe ich filtrowanie anizotropowe (16x zamiast 4x).

Czas na PS4 Pro

Większe zasoby pamięci powinny pomóc w doczytywaniu powierzchni, a także zminimalizować „wyskakiwanie” detali obiektów przed postacią. Do tego bogatsze efekty cząsteczkowe oraz dalszy zasięg rysowania źródeł światła.

Nie wspomniano jednak o żadnych modyfikacjach w rozdzielczości obrazu, czego mogła oczekiwać część posiadaczy ekranów 4K.

Twórcy zadbali także o kilka ogólnych poprawek. Usunięto głównie błędy w misjach, możliwość utknięcia w jednej z lokacji czy też synchronizację przerywników.

Te modyfikacje pojawią się w łatce 1.04 także na PC i Xbox One. Aktualizację na tych platformach sprzętowych zaplanowano jeszcze na ten tydzień.

Zobacz na YouTube

Prey to gra studia twórców Dishonored, lecz od innego oddziału tej firmy, z siedzibą w Teksasie. To również restart serii zapoczątkowanej w 2006 roku przez produkcję o takim samym tytule od studia Human Head.

Nowy Prey nie jest typową strzelanką FPP. Ważnym elementem rozgrywki jest nie tylko walka, ale także eksploracja i pokonywanie przeszkód na różne sposoby. Stąd porównania do cyklu Deus Ex czy BioShock.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

Prey

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze