Ważne zmiany w systemie prac nad Final Fantasy 7 Remake

Już bez zewnętrznego wsparcia.

Square Enix wprowadziło kluczowe zmiany w strukturze prac nad oczekiwanym Final Fantasy 7 Remake. Wydawca zrezygnował z zewnętrznego wsparcia i rozwija projekt już tylko w oparciu o własnych pracowników.

Jak informuje serwis FF-Reunion, szczegóły ujawniono w sobotę podczas transmisji na żywo (dzięki, Gematsu). Dowiedzieliśmy się także, że rozwój gry z technicznego punktu widzenia nadzoruje teraz Naoki Hamaguchi, główny programista Lightning Returns: Final Fantasy 13 oraz producent mobilnego Mobius Final Fantasy.

1
Odświeżona walka ze skorpionem

Gracze zauważyli pewne poruszenie w temacie Final Fantasy 7 już w ubiegłym tygodniu, gdy Square Enix rozpoczęło poszukiwania kluczowych pracowników do projektu.

- Te informacje są już dostępne w sieci, ale objąłem stery nad deweloperską stroną Final Fantasy 7 Remake - wyjaśnił Hamaguchi. Za prace kreatywne odpowiada Tetsuya Nomura.

- Dotychczas prace postępowały dzięki zewnętrznej kooperacji, ale firma zdecydowała się postawić w całości na własne siły, łącznie z produkcją i testowaniem, ponieważ chcemy kontrolować każdy aspekt i jakość, przy stabilnym harmonogramie - dodał deweloper.

Oficjalnie grą zajmuje się teraz wewnętrzne studio o nazwie Square Enix Business Division 1. Dotychczasowym „zewnętrznym partnerem” było CyberConnect2, odpowiedzialne ostatnio za Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4.

Data premiery remake'u Final Fantasy 7 nie jest znana, a trwające dopiero kompletowanie zespołu wskazuje raczej na to, że oczekiwania jeszcze się przedłużą. Jedyną potwierdzoną platformą docelową pozostaje PS4.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami