Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dawn of War 3 - kampania: Krwawy gambit

Jedenasta misja głównego wątku.

Misja jedenasta jest bardzo krótka, ale też bardzo specyficzna. Możemy ją przejść praktycznie bez walki, żadna z nich nie jest obowiązkowa. Zamiast toczyć boje z wrogiem, w pierwszej części scenariusza będziemy się przed nim chować, w drugiej przed nim uciekać. Nie oznacza to, że scenariusz jest trudny, wręcz przeciwnie, jest jednym z najłatwiejszych.

Rozgrywkę rozpoczynasz mając pod swoją kontrolą trzy jednostki elitarne: Machę, Jain Zar i Bojowe Skorpiony. Twoim pierwszym zadaniem będzie aktywowanie pobliskiej konsoli. Aby aktywować konsolę musisz stać przy niej jedną ze swoich jednostek przez odpowiednio długi czas, jest on pokazany jako zapełniający się pasek.

Proces aktywacji ulegnie zatrzymaniu, kiedy oddalisz się od konsoli, lecz nie cofnie się, zaczniesz więc od momentu, na którym skończyłeś. Jednostki, które spotkasz nie będą wrogo nastawione i nie zaatakują. Nie mogą cię jednak zobaczyć aktywującego konsolę.

Nie jest to trudne, jeśli będziesz zwracał uwagę na niebieskie okręgi symbolizujące zasięg wzroku strażników. Możesz też rozkazać swojej jednostce zaatakować terminal alarmowy. Uderz w niego raz i przestań, strażnicy zbiegną się do niego kompletnie ignorując jednostki aktywujące konsolę.

Do aktywacji konsoli wystarczy jedna jednostka.

Gdy wypełnisz to zadanie dowiesz się, gdzie przetrzymywany jest kamień duszy Taldeer. Chcąc do niego dotrzeć musisz aktywować po drodze jeszcze trzy konsole sterujące mostami. Uczynisz to w identyczny sposób, jak zrobiłeś z pierwszą.

Po przejściu pierwszego mostu otrzymasz zadanie dodatkowe, zebrania sojuszniczych jednostek. Jest to bardzo proste, wystarczy przejść się dowolną jednostką po mapie, a niektóre jednostki dołączą do ciebie, gdy znajdziesz się w ich pobliżu.

Aktywuj konsole dzięki którym dotrzesz do kamienia duszy, a zakończysz tym samym pierwszą część misji. Druga rozpocznie się atakiem orków, którzy będą chcieli zniszczyć bazę, w której jesteś, a także zabić twoje jednostki. Eldarzy także przestaną darzyć cię sympatią, po tym jak zabrałeś pojemnik z kamieniem duszy. Szczęśliwie obie te frakcje będą biły się między sobą. A gdzie dwóch się bije, tam trzeci ucieka.

Ignorując bijące się strony przemieść swoje siły w kierunku znajdującego się na wschodzie portalu. Kiedy do niego dotrzesz zostanie on jednak zniszczony, zmuszając twoje siły do udania się do drugiego znajdującego się zdecydowanie dalej, w zachodniej części mapy. Osłaniaj jednostkę niosącą pojemnik przed obrażeniami, tylko ona musi dotrzeć do portalu, inne oddziały nie są ważne.


Spis treści: Dawn of War 3 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Dawn of War 3 - kampania: Pogoń za Pienkną


Uciekaj to nie jest twoja walka.

Biegnij w jego kierunku nie wdając się w walkę z wrogiem. Jeżeli jednostka niosąca pojemnik z duszą ucierpi, ulecz ją korzystając z gęsto porozmieszczanych apteczek. Uciekaj tak długo, aż znajdziesz się w pobliżu konsoli opuszczającej most prowadzący do portalu. Aktywuj ją stojąc przy niej.

Możesz walczyć z wrogimi siłami, dopóki nie opuścisz mostu, ale przerwij starcie i udaj się w kierunku portalu, gdy to zrobisz. Misja zakończy się powodzeniem w momencie dotarcia do portalu.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki
Powiązane tematy
O autorze

Adam Thiem

Contributor

Komentarze