Little Nightmares - rozdział 3: Kuchnia

Unikamy spotkanych kucharzy.

Kończąc poprzedni rozdział - Leże - Six pozbawiła rąk ślepego przeciwnika, który nękał ją już od dłuższego czasu.

Kolejny poziom to Kuchnia. Dla tych, którzy interesowali się tą produkcją przed premierą może wydać się znajomy, dlatego że jego właśnie można było zobaczyć chociażby na pokazie przy okazji targów E3. Tutaj czeka na ciebie kolejny duży przeciwnik. Jak łatwo się domyślić, będzie to kucharz.

Znajdujesz się w szybie wentylacyjnym. Zmierzaj w prawo i wejdź po drabinie. Chwyć się jednego z pustych haków. Miniesz dobrych kilkadziesiąt metrów, zanim się puścisz. Zrób to nad świecącą lampą spadając na pakunki z bliżej nieokreśloną zawartością.

Dziewczynce znowu zacznie dokuczać głód. Podążaj dalej w prawo mijając stertę ubrań. Przejdź przez pustą framugę, a potem w stronę uwięzionego szczura. Six będzie musiała go zjeść.

1
Szczur na pewno nie był najsmaczniejszym posiłkiem dziewczynki.

Wdrap się na wzniesienie, a potem na kontener na kółkach i przejdź dalej. Na końcu pomieszczenia zrzuć metalową płytę na jednym z kontenerów i przejdź po niej wyżej. Zeskocz na dół i przejdź przez drzwi na szczycie zakrwawionych schodów.

W tym pomieszczeniu przesuń wózek z pakunkami w prawo, aż do niewielkiego okienka. Dzięki temu będziesz mógł przez nie przejść.

2
Tuż przed spotkaniem z kolejnym wrogiem.

Usłyszysz ostrzenie noży. Miń regały z jedzeniem. Zobaczysz framugę, ale nie wchodź przez nią. Schowaj się w niewielkim otworze przy podłodze i przejdź pod stolik w kuchni.

Kucharz będzie się przechadzał po pomieszczeniu. Gdy skończy kroić mięso i odejdzie od stołu odwracając się plecami, po cichu przejdź pod podłużny stolik z mięsem. Przy jego końcu, wciąż się chowając, poczekaj aż przeciwnik znowu się odwróci i przejdź przez przesmyk po prawej stronie. Po drugiej stronie natychmiast zejdź z podwyższenia i schowaj się pod stolikiem.

3i4
Znów cierpliwość jest tutaj na wagę złota.

Po cichu przejdź dalej i schowaj się pod stolikiem na prawo od piekarnika. Gdy kucharz odejdzie, idź dalej w prawo, tym razem jako schronu używając skrzyni stojącej nieopodal wysokiego stolika z tasakiem i rybią głową (1). Przeczekaj moment, w którym kucharz masuje rybę. Gdy odejdzie w lewo, przejdź pod stolikiem i udaj się w kierunku schodów po prawej.

5n
Wysoki stolik nie jest bezpieczny, dlatego lepiej schować się za skrzynią.

Tutaj musisz się wspiąć na biały regał, również wyczekując odpowiedniego momentu (gdy skończy się animacja z rybą). Stamtąd przeskocz wyżej i idź wzdłuż kładki na dół, a potem w lewo obok słoika, aż do klatek z rybami. Użyj ich, aby się wspiąć. Wejdź do otworu w ścianie.

Przejdź przez toaletę, a potem przez korytarz. Znajdziesz się w sypialni. Podejdź do kaloryfera z lewej strony pomieszczenia i wdrap się na półkę. Złap klucz i rozbujaj się, zrzucając go na ziemię. Kucharz obudzi się, więc natychmiast schowaj się pod jego łóżkiem i zaczekaj, aż wyjdzie z pokoju.

6
Należy schować się bardzo szybko.

Wyjdź z sypialni niosąc ze sobą klucz. Przechodząc przez korytarz, użyj dźwigni na drugim planie, aby dostać się do windy i zjechać na dół.

Znów znajdujesz się przed kuchnią. Cały czas trzymając klucz idź tą samą drogą, co wcześniej. Niewielki stolik, potem podłużny stolik z mięsem, przesmyk i stolik pod nim, stolik koło kuchenki. Jeśli kucharz cię zauważy, puść klucz i biegnij do najbliższego schronienia. Gdy będziesz miał okazję, znów wejdź na schody i użyj klucza do kłódki.

7
Za moment będziesz bezpieczny. Chwilowo.

Przejdź przez korytarz, aż do następnych drzwi. Nie otworzysz ich, dlatego wejdź na regał z mięsem, potem na pudło i dalej przez otwór.

Wejdź na stolik z urządzeniem przypominającym maszynkę do mięsa. Z niego skocz na zwisający z góry uchwyt, zrzucając mięso. Przekręć korbę maszynki produkując kiełbasę. Po następną porcję mięsa będziesz musiał udać się sam. Wskocz do otworu w ścianie z lewej strony i wjedź na górę.

Zrzuć kawałek mięsa z półki na podłogę i ustaw je przy zsypie. Wróć na dół. Powtórz poprzednie czynności produkując kolejne pęto. Potrzeba jeszcze jednego, dlatego wjedź na górę i użyj metalowego pojemnika w lewym dolnym rogu pomieszczenia, żeby wspiąć się na regał. Z niego skocz na pusty hak, a potem na hak z mięsem, które po chwili spadnie. Przenieś je na zsyp, zjedź na dół i zrób z niego kiełbasę.

8i9
Trzeba przyznać, że zagadka z kiełbasą jest pomysłowa.

Teraz mięsna lina jest wystarczająco długa, abyś mógł dzięki niej dostać się do otworu w ścianie. Musisz się oczywiście odpowiednio rozhuśtać.

Przedostań się przez szyb wentylacyjny. Przejdź przez pomieszczenie z wentylatorem zapamiętując dwie drewniane skrzynie. To miejsce kryjówki, które zaraz się przyda. Na końcu zobaczysz złotą kłódkę. Pociągnij wajchę na drugim planie i natychmiast wróć się do wspomnianych skrzyń, chowając się tam.

10
Pamiętaj, żeby nie świecić zapalniczką.

Gdy kucharz przejdzie w lewo, zakradnij się do windy, z której przed chwilą wyszedł. Na wyższym piętrze od razu wejdź do otworu z prawej strony i schowaj się w szybie wentylacyjnym.

Wróg otworzy drzwi po lewej i przejdzie przez nie. Zrób tak samo. Schowaj się pod najbliższym stolikiem powyżej. Na stole, przy którym stoi gigant zobaczysz klucz. Przejdź pod stolik przy ścianie i pokonaj całą jego długość. Kucharz podejdzie do ciebie. Gdy się odwróci, zakradnij się w lewą stronę i wejdź na stolik z beczką. Przejdź przez przesmyk.

11
Twoim celem jest zdobycie klucza.

Naciśnij przycisk na maszynie i natychmiast biegnij do otworu, którym tu wszedłeś. Korzystając z nieobecności wroga, biegiem wejdź na stół z kluczem, chwyć go i ucieknij z nim do windy. Na górze szybko użyj go na kłódce nieopodal, natychmiast pchnij metalowe drzwi i schowaj się w przewróconym metalowym pojemniku koło worka.

12
Całe szczęście, że wrogowie nie są zbyt inteligentni.

Gdy kucharz wyjdzie, wskocz na pojemnik i otwórz właz do zsypu, a następnie do niego wejdź. Gdy wylądujesz na śmieciach, przejdź w prawo i wdrap się po metalowej ścianie. Usłyszysz brzęk naczyń. Okaże się, że kucharzy jest dwóch. Użyj pierwszego otwartego wyjścia na podłogę i przekradnij się pod żółty stolik z naczyniami na dalszym planie. Bliźniaki odejdą od stołu na środku pokoju - wykorzystaj to i wejdź pod niego.

13i14
Uważaj na drewnianą łyżkę, którą łatwo jest narobić hałasu.

Twoją następną kryjówką jest drewniany stolik z imbrykiem i dwoma kubkami. Następne miejsce nie jest już tak łatwo widoczne. Przesuń kamerę na dół i lekko w prawo. Zobaczysz znajomy model żółtego stolika z naczyniami. Udaj się tam, gdy bliźniak obok ciebie czymś się zajmie.

Podążaj dalej w prawo i przejdź przez framugę. W tym pomieszczeniu wejdź na stolik i przesuń dźwignię w prawo. Musisz teraz wrócić się aż do głównego stolika, przy którym na początku stały bliźniaki. Gdy żaden z nich nie będzie przy nim stał, wejdź nań, a potem wespnij się po wysokiej stercie talerzy. Tam poczekaj na hak, złap się go i nie puszczaj, aż zobaczysz, że jeden z olbrzymów czeka na ciebie z wyciągniętymi rękami.

Spis treści: Little Nightmares - poradnik i opis przejścia

Następnie: Little Nightmares - rozdział 4 i 5: Pomieszczenia dla gości; Apartament Pani

15i16
Kucharze są wściekli, że dziewczynka im ucieka.

Puść hak, zejdź ze sterty talerzy i od razu biegnij w prawo - drugi olbrzym będzie cię gonił. Omiń rozbite talerze, skrzynię, a pod stolikiem wykonaj wślizg. Biegnij dalej, wejdź wyżej po skrzynce i metalowym kontenerze, a potem złap się haka. Six sama go puści w odpowiednim momencie. Przejdź przez szczelinę.

Ukończyłeś trzeci poziom gry.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami