Wydawca zapewnia, że Dead Island 2 nadal powstaje

Pomimo braku wieści.

Firma Deep Silver zapewnia, że gra akcji Dead Island 2 nadal powstaje, pomimo braku nowych informacji na temat tytułu od ponad roku.

Ostatnio o produkcji słyszeliśmy w marcu 2016 r., gdy poinformowano, że obowiązki deweloperskie przejęło brytyjskie studio Sumo Digital.

1
Podobno jeszcze biegnie

Za tytuł odpowiadało wcześniej niemieckie Yager - twórcy Spec Ops: The Line. Współpracę z wydawcą rozwiązano jednak latem 2015 roku.

Wtedy mówiono o innych wizjach dla projektu, ale zapowiadano dalsze prace. Wkrótce potem część Yager - o nazwie Yager Productions - zgłosiła wniosek o ogłoszenie upadłości.

Problemy Dead Island 2 sięgają jednak znacznie wcześniej, gdy zaraz po ujawnieniu produkcji okazało się, że polski Techland - twórcy serii - nie jest zaangażowany w tworzenie gry.

Pierwotnie zakładano debiut jeszcze wiosną 2015 roku. Obecnie brak konkretnych informacji.

„Dead Island 2 powstaje w Sumo Digital i jesteśmy podekscytowani postępami zespołu rozwijającego najpopularniejszą licencję w katalogu Deep Silver” - napisano teraz w oświadczeniu dla Eurogamera. „Gdy będziemy gotowi podzielić się nowymi detalami, zrobimy to.”

Tymczasem nieoficjalnie mówi się, że projekt po raz kolejny znalazł się w tarapatach. Pozostaje mieć nadzieję, że bardziej aktualne są zapewnienia wydawcy.

Sumo Digital ma w dorobku bardzo dużo tytułów, ale najczęściej jako podwykonawca lub twórcy konwersji na mniej popularne platformy. W ostatnich latach studio przejmowało też wielu pracowników z zamykanych firm, takich jak Bizarre Creations i Black Rock.

Reklama

Skocz do komentarzy (4)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (4)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami