Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Crew ma już ponad 12 milionów zarejestrowanych graczy

Po premierze w 2014 roku.

Wyścigowe The Crew ukazało się pod koniec 2014 roku, lecz nadal cieszy się sporym zainteresowaniem. Ubisoft poinformował, że w produkcji założono już ponad 12 milionów kont.

Warto pamiętać, że taka liczba graczy nie przekłada się bezpośrednio na liczbę sprzedanych egzemplarzy - bez wątpienia pomogło między innymi rozdawanie gry za darmo na PC we wrześniu. Nie jest także jasne, jaki procent użytkowników pozostaje aktywny.

W stronę zachodzącego słońca

„Zawsze się wzruszam, gdy zdaję sobie sprawę, jak mocna i rosnąca jest nasza społeczność” - komentuje Stéphane „Fergus” Beley, szef projektu. „Wydanie The Crew było spełnieniem dziecięcych marzeń: budowa całego uniwersum do eksploracji, rywalizacji, przygody i tworzenia niezapomnianych wrażeń samotnie lub ze znajomymi, za kierownicą ulubionego samochodu.”

Jak podano we wpisie na oficjalnym blogu Ubisoftu, gracze spędzili na amerykańskich drogach już dziesiątki tysięcy lat oraz wykonują dziennie ponad 30 tys. zrzutów z ekranu za pomocą wbudowanego narzędzia fotograficznego.

„Świetnie się bawiliśmy, ale także namęczyliśmy przy tworzeniu ogromnego, otwartego świata The Crew. Dziękuję więc wszystkim za oddanie, za tysiące godzin spędzonych w grze” - dodaje dyrektor artystyczny David Guillaume.

Zobacz na YouTube

The Crew ukazało się w 2014 roku, stawiając właśnie na różnorodne rodzaje wyścigów na wielkiej mapie - w wirtualnych Stanach Zjednoczonych.

Przygodę rozpoczynamy jako Alex Taylor, siadając za kierownicą mustanga pędzącego po ulicach największych miast i bezdrożach amerykańskiej prowincji. Ścigamy zabójców bliskiej nam osoby, by samodzielnie wymierzyć im sprawiedliwość.

Read this next