Serwis IGN opublikował pierwszą zapowiedź gry akcji Darksiders 3. Artykuł jest źródłem kilku nowych screenów gry oraz - bardzo skąpych - informacji na temat rozgrywki.

Jednym z głównych celów odpowiedzialnego za prace studia Gunfire Games ma być podobno sprawienie, by odwiedzany świat był bardziej „naturalny”. Dlatego też wszelkie pułapki czy nawet rozmieszczenie wrogów ma lepiej pasować do środowiska i otoczenia.

1
Furia w akcji

Nie zabraknie oczywiście znajdziek do podniesienia podczas eksploracji, ale nie będą to skrzynie, które jakimś cudem znalazły się w najgłębszych zakamarkach. Wszystkie elementy otrzymają kontekst, by w danej lokacji się pojawić.

Ważną kwestią wydaje się być także odpowiednie projektowanie świata - jako jednej, ciągłej lokacji, bez ekranów ładowania i przejść pomiędzy sekcjami. Jak podaje IGN, zjechanie „windą” na dół oznacza faktyczne obniżenie się o odpowiednią wysokość, nie załadowanie innego etapu.

Również zwiedzane podziemia mają być połączone i bardziej spójne, choć nadal dość liniowe w strukturze.

Wydarzenia toczą się niemal równolegle z Darksiders 2. Śmierć jest jednak bardzo daleko, Wojna pozostaje uwieziony, a główna bohaterka - Furia - trafia na Ziemię, by zniszczyć manifestacje Siedmiu Grzechów Głównych.

Jednego z tych przeciwników - Lenistwo - przedstawiono podobno jako groteskowego robala, wysyłającego do walki roje podopiecznych. Każdy z siedmiu bossów zajmuje własny zakątek świata, zmodyfikowany zgodnie z odpowiednim grzechem.

2
3
4
5
6
7

Darksiders 3 debiutuje w 2018 roku na PC, PS4 i Xbox One.

Reklama