Prey - neuromody: umiejętności i moce, ulepszenia

Opis wszystkich ulepszeń drzewka Nauki, Inżynierii i Ochrony.

W grze Prey można stosować tak zwane neuromody. Są to specjalne modyfikacje postaci, które możemy stosować odnajdując lub tworząc specjalne urządzenia, przypominające nieco nowoczesną strzykawkę lub aplikator. Ich użytkowanie wiąże się ze wstrzyknięciem w siebie substancji pozwalającej na nabycie nowych umiejętności.

Podzielone są na trzy zasadnicze grupy: naukę, inżynierię i ochronę. Neuromody mogą przynosić różne korzyści, dlatego zachęcamy do zapoznania się z ich opisami poniżej.

Pamiętaj, że aby odblokować ulepszenie tego samego typu, ale na wyższym poziomie, wymagana jest aktywacja wcześniejszego tego samego typu. Jest to charakterystyka drzewka umiejętności typowa dla wszystkich gier, w których stosuje się takie same rozwiązania.

000
Neuromody znajdują się w różnych miejscach w świecie gry, ale mogą także zostać stworzone z różnych przedmiotów.

Zobacz także umiejętności Energii, Przemiany i Telepatii dostępne po misji głównego wątku Droga naokoło - Prey - neuromody: Energia, Przemiana, Telepatia.

Neuromody: Nauka

To drzewko można polecić praktycznie każdemu graczowi, niezależnie od tego, jaki styl rozgrywki preferuje. Zwróć szczególną uwagę na rozgałęzienie medycyny, dzięki któremu zwiększysz potencjał apteczek. Apteczki przydawać ci się będą bardzo często, warto więc zadbać o ich efektywność.

Umiejętności hakowania z kolei przydadzą się w łatwiejszym obchodzeniu wszelkich zabezpieczeń cyfrowych, głównie związanych z komputerami. Nie są wymagane w zdecydowany sposób, lecz na pewno ułatwiają i przyspieszają rozgrywkę.

  • 1: Medycyna I - zwiększa skuteczność apteczek o 150%. Wymagany 1 neuromod.
  • 1a: Nekropsja - bardziej wartościowe organy z resztek tyfonów, które mogą zostać przetworzone i wykorzystane do produkcji neuromodów. Wymagane 4 neuromody.
  • 1b: Wzmocnienie metaboliczne - czas trwania premii za pełny brzuch lub odzyskiwanie zdrowia przez jedzenie zwiększony dwukrotnie. Wymagane 2 neuromody.
  • 1c: Medycyna II - zwiększa skuteczność apteczek o 300%. Wymagane 3 neuromody.
001
  • 2: Hakowanie I - obejdź zabezpieczenia komputerów i układów robotycznych 1 poziomu. Wymagany 1 neuromod.
  • 2a: Hakowanie II - obejdź zabezpieczenia komputerów i układów robotycznych 2 poziomu. Wymagane 4 neuromody.
  • 2b: Hakowanie III - obejdź zabezpieczenia komputerów i układów robotycznych 3 poziomu. Wymaganych 6 neuromodów.
  • 2c: Hakowanie IV - obejdź zabezpieczenia komputerów i układów robotycznych 4 poziomu. Wymaganych 8 neuromodów.

Neuromody: Inżynieria

Jeśli jesteś fanem alternatywnej broni, możesz zainteresować się umiejętnościami siły, które pozwolą ci na rzucanie różnymi przedmiotami w przeciwników. W drzewku inżynierii odnajdziesz także wiele umiejętności związanych ekwipunkiem, pozyskiwaniem części i ulepszaniem, a także tworzeniem przedmiotów różnego typu.

Wartą zainteresowania jest także ostatnia gałąź, czyli kalibracja uderzenia. Zwiększa w zdecydowany sposób obrażenia zadawane przez klucz francuski. Nie lekceważ tej broni, gdyż wiele razy będzie wyciągać cię z opresji, na przykład gdy zabraknie amunicji. Jest to znakomity oręż do walki w zwarciu.

  • 3: Siła I - unoś ciężkie przedmioty i rzucaj nimi z większą siłą, zadając wrogom obrażenia. Wymagany 1 neuromod.
  • 3a: Siła II - unoś i rzucaj jeszcze cięższymi przedmiotami. Wymagane 4 neuromody.
  • 3b: Siła III - unoś i rzucaj wszelkimi przedmiotami, które nie są przymocowane do podłogi na stałe. Forsuj niezasilone drzwi. Wymaganych 6 neuromodów.
002
  • 4: Naprawa I - naprawiaj szyby grawitacyjne, fabrykatory i moduły recyklingowe z pomocą części zamiennych. Wymagany 1 neuromod.
  • 4a: Rusznikarstwo I - stosuj zestawy dozbrajające w celu dokonywania ulepszeń broni ochrony powyżej 1 poziomu modyfikacji. Wymagane 4 neuromody.
  • 4b: Rusznikarstwo II - w pełni ulepszaj broń ochrony za pomocą zestawów dozbrajających. Wymaganych 6 neuromodów.
  • 4c: Naprawa II - naprawiaj wieżyczki, operatory i złącza elektryczne za pomocą części zamiennych z większą wydajnością. Wymagane 4 neuromody.
  • 4d: Naprawa III - wzmacniaj wieżyczki za pomocą części zamiennych z większą wydajnością. Wymaganych 8 neuromodów.
  • 4e: Modyfikacja kombinezonu I - ulepsz uniform TranStaru, aby powiększyć ekwipunek i umożliwić instalację dwóch kolejnych układów. Wymagane 2 neuromody.
  • 4f: Modyfikacja kombinezonu II - ulepsz uniform TranStaru do zwiększenia ekwipunku i pozwól na instalację kolejnych dwóch układów. Wymagane 4 neuromody.
  • 4g: Modyfikacja kombinezou III - ulepsz uniform TranStaru do zwiększenia ekwipunku i pozwól na instalację kolejnych dwóch układów. Wymaganych 6 neuromody.
  • 4h: Demontaż - rozkładaj wyposażenie w ekwipunku na części zamienne i uzyskuj je ze zniszczonych operatorów. Wymagane 3 neuromody.
  • 5: Materiałoznawstwo - ilość materiałów uzyskanych z demontażu zwiększona o 20%. Wymagane 3 neuromody.
  • 5a: Inżynieria laboratoryjna I - stosuj zestawy dozbrajające w celu dokonywania ulepszeń broni nietypowej powyżej 1 poziomu modyfikacji. Wymagane 4 neuromody.
  • 5b: Inżynieria laboratoryjna II - stosuj zestawy dozbrajające w celu dokonywania pełnych ulepszeń broni niestandardowej.
  • 6: Kalibracja uderzenia I - zużywaj 25% mniej kondycji atakując kluczem francuskim. Wymagane 3 neuromody.
  • 6a: Kalibracja uderzenia II - zadawaj o 50% większe obrażenia używając klucza francuskiego. Wymaganych 5 neuromodów.
  • 6b: Młócka - zwiększona o 25% szansa na spowodowanie dodatkowych obrażeń kluczem francuskim. Wymaganych 6 neuromodów.

Neuromody: Ochrona

Ostatnie drzewko skupia się przede wszystkim na zwiększaniu obrażeń zadawanych bronią i szansy na trafienia krytyczne. Gałąź ta przyda się zatem wszystkim graczom. Kolejna gałąź koncentruje się na ulepszeniach poruszania się wszelkiego typu.

Polecić tu należy przede wszystkim skupienie bojowe, które przydawać się będzie w najtrudniejszych potyczkach z wieloma wrogami w jednym momencie. Jeśli jednak preferujesz ciche działania, powinieneś zainteresować się rozwinięciem umiejętności skradania się i ataku znienacka.

  • 7: Uzbrojenie I - zwiększ obrażenia zadawane bronią ochrony do 120% i szansę na trafienie krytyczne o 6%. Wymagane 4 neuromody.
  • 7a: Uzbrojenie II - zwiększ obrażenia zadawane bronią ochrony do 150% i szansę na trafienie krytyczne do 10%. Wymaganych 6 neuromodów.
003
  • 8: Warunkowanie - zwiększ poziom zdrowia do 115 punktów i kondycji do 105 punktów. Zwiększ prędkość biegu, sprintu, wspinaczki i skradania się o 5%. Wymagany 1 neuromod.
  • 8a: Wytrzymałość I - zwiększ poziom zdrowia do 150 punktów i naturalną długość życia o 25 lat. Wymagane 3 neuromody.
  • 8b: Wytrzymałość II - zwiększ poziom zdrowia do 200 punktów i naturalną długość życia o 50 lat. Wymaganych 5 neuromodów.
  • 8c: Wytrzymałość III - zwiększ poziom zdrowia do 300 punktów i naturalną długość życia o 75 lat. Wymaganych 8 neuromodów.
  • 8d: Kondycja I - zwiększ poziom kondycji do 125 punktów. Wymagane 3 neuromody.
  • 8e: Kondycja II - zwiększ poziom kondycji do 150 punktów. Wymaganych 5 neuromodów.
  • 8f: Mobilność I - zwiększ ogólną szybkość ruchu. Bieg, sprint, wspinaczka i skradanie się są szybsze o 25%. Wymagane 3 neuromody.
  • 8g: Mobilność II - zyskaj zdolność niezwykle szybkiego biegu i skakania na nieprawdopodobne wysokości.

Spis treści: Prey - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Prey - tworzenie przedmiotów i recykling

- Prey - jak się leczyć, pancerz i kondycja

  • 9: Skupienie bojowe I - osiągnij na 10 sekund stan skupienia bojowego, w którego trakcie czas zwalnia, a ruchy zużywają 50% kondycji. Wymagane 2 neuromody.
  • 9a: Skupienie bojowe II - wydłuż skupienie bojowe do 12 sekund i zwolnij czas wrogom. Wyprowadzaj ataki zadające 110% obrażeń i zużywaj 25% kondycji wszelkimi ruchami. Wymaganych 5 neuromodów.
  • 9b: Skupienie bojowe III - wydłuż skupienie bojowe do 15 sekund. Podczas zwolnienia czasu poruszasz się normalnie. Wyprowadzaj ataki zadające 125% obrażeń i nie zużywaj kondycji. Wymaganych 8 neuromodów.
  • 10: Skradanie się I - skradając się lub czołgając przeciwnicy wykryją cię później. Wymagane 2 neuromody.
  • 10a: Skradanie się II - spraw, aby chód i bieg stały się bezgłośne. Wymaganych 5 neuromodów.
  • 10b: Skradanie się III - brak hałasu podczas sprintu. Wymaganych 8 neuromodów.
  • 10c: Atak znienacka I - zadawaj 200% obrażeń nieświadomym twojej obecności przeciwnikom. Wymagane 4 neuromody.
  • 10d: Atak znienacka II - zadawaj 250% obrażeń nieświadomym twojej obecności przeciwnikom. Wymaganych 6 neuromodów.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami