Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Prey - misja: Pierwszy dzień w pracy

Odwiedzamy ośrodek testowy i zdobywamy pierwszą broń.

Pierwszy wybór, który będziesz musiał podjąć w grze, to poziom trudności. Do dyspozycji masz niski, normalny, wysoki lub koszmar. Gdy już wybierzesz poziom zmagań, możesz także wybrać płeć głównego bohatera. Dopiero wtedy obudzisz się w swoim mieszkaniu. Tak przynajmniej wygląda to na pierwszy rzut oka. Jest marzec 2032 roku.

Po przebudzeniu się porozmawiasz chwilę z Alexem Yu. Po dialogu możesz wykonać kilka czynności w swoim mieszkaniu. Cel misji wskazuje na założenie uniformu TranStaru, który wisi na głównych drzwiach. Zanim jednak to zrobisz, możesz między innymi pozyskać kilka przedmiotów ze stołu, choć na chwilę obecną nie ma to najmniejszego sensu.

Możesz także zalogować się do swojego komputera, na którym powinny znajdować się trzy elektroniczne wiadomości. Na takie robocze stanowiska będziesz natykał się regularnie podczas kolejnych zadań. Używanie komputera wiąże się ze zdobyciem do niego hasła lub obejściem zabezpieczeń, w czym powinno pomóc rozwinięcie konkretnych umiejętności. Więcej o tym aspekcie piszemy na stronie Prey - neuromody: umiejętności i moce, ulepszenia.

W mieszkaniu znajdziesz też kilka broszur i książek, z których treścią zapoznasz się wykonując interakcję na przedmiotach. Możesz także napić się wina musującego, wprowadzając się krótkotrwale w stan upojenia alkoholowego. Jeśli chcesz ruszyć zadanie do przodu, po prostu wykonaj interakcję na stroju zawieszonym na drzwiach.

Po założeniu roboczego ubrania wyjdź na zewnątrz i skieruj się do windy.

Znajdziesz się na korytarzu, który doprowadzi cię do windy. Wybierz opcję wjazdu na dach, a następnie przedostań się przez jedyne możliwe drzwi. Podejdź do śmigłowca i wykonaj interakcję, po czym czeka cię krótka podróż, podczas której możesz podziwiać widoki za oknem. Po wylądowaniu musisz zgłosić się do ośrodka testowego.


Ośrodek testowy

Po znalezieniu się na dachu ośrodka testowego TranStaru wejdź do budynku, gdzie możesz zapoznać się z operatorem naukowym. Nie tracąc czasu zmierzaj dalej, gdzie wejdziesz do windy, a na kolejnym poziomie spotkasz się z Alexem Yu, twoim wcześniejszym rozmówcą. Udaj się na koniec zielonego korytarza, aby znaleźć się w pierwszym pomieszczeniu testowym.

Nie musisz obawiać się testów. Są bardzo proste i służą tylko za część samouczka.

Ten fragment gry jest swego rodzaju samouczkiem, w którym poznasz zasady sterowania i podstawowych czynności. W pierwszym pokoju zostaniesz poproszony o wyrzucenie trzech pudełek z czerwonego obszaru. Nauczysz się w ten sposób chwytania różnych przedmiotów.

Drugi pokój będzie dość specyficzny, gdyż twoim zadaniem jest ukrycie się w nim. Na środku stoi tylko krzesło, z którym nie da się nic zrobić. Oczywiście, możesz kucnąć gdzieś w rogu, ale i tak będziesz widoczny. Niczym się jednak nie przejmuj, gdyż za moment zostaniesz przepuszczony do trzeciego pokoju, w którym po wciśnięciu pierwszego przycisku musisz przeskoczyć nad przeszkodą i wcisnąć drugi przycisk.

Po dotarciu do czwartego pokoju będziesz musiał usiąść przed komputerem, który wyświetli ci serię pytań, mających na celu określenie twojej osobowości. Wiele z nich jest utrzymana w żartobliwym tonie. Nie ma znaczenia jakich odpowiedzi udzielisz. Po chwili wyświetlony zostanie obrazek. Coś jednak pójdzie nie tak, co szybko zauważysz zerkając w stronę szyby. Po chwili ockniesz się w swoim apartamencie.

Klucz francuski znakomicie się sprawdza w walkach w zwarciu.

Na pierwszy rzut oka wszystko będzie wyglądać tak samo. Na skrzynce pocztowej odnajdziesz jednak sześć wiadomości o temacie „Niebezpieczeństwo. Uciekaj”. Nałóż swój kombinezon i wyjdź na zewnątrz, kierując się w lewo. Znajdują się tam zwłoki, a obok nich klucz francuski - twoja pierwsza broń. Podnieś przedmiot i ruszaj w przeciwnym kierunku.


Spis treści: Prey - Poradnik, Solucja

Następnie: Prey - misja: Gabinet z widokiem; Wszystko, co znasz, zaraz się odmieni


Okaże się, że winda nie działa, a jedynym kierunkiem, w którym możesz się udać, jest ponownie twój apartament. Co ciekawe, nie ma stamtąd żadnej alternatywnej drogi ucieczki. Przynajmniej na pierwszy rzut oka. Jak wydostać się z mieszkania dowiesz się na kolejnych stronach naszego poradnika.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

Prey

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze