LEGO City: Tajny Agent - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, zagadki i sekrety w grze Lego City: Tajny Agent.

Witamy w poradniku do gry LEGO City: Tajny Agent, w którym wcielamy się w stróżów prawa próbujących stawić czoła przestępczości zorganizowanej. Oczywiście w humorystycznym wydaniu, jak przystało na produkcje z tej serii.

Założenia gry nie uległy większym zmianom, nadal jest to tytuł łączący elementy zręcznościowe z logicznymi, a także dużą dozą eksploracji oraz odkrywania i kolekcjonowania sekretów.

Niniejszy poradnik skupia się przede wszystkim na szczegółowym opisie przejścia kampanii fabularnej. Oprócz tego przygotowaliśmy garść porad przydatnych zwłaszcza na początku rozgrywki.

Opis przejścia i zagadki

Kampania fabularna prowadzi przez kilkanaście rozdziałów, w których naszym głównym celem jest chwytanie groźnych przestępców. Po jej zakończeniu warto zająć się rozwiązywaniem zagadek w trybie gry swobodnej.

Porady na start

- W pierwszej kolejności warto skupić się na przejściu trybu fabularnego. Nie ma możliwości dotarcia do wszystkich sekretów za pierwszym przejściem, gdzie jesteś ograniczony do wskazanych postaci. Dopiero powtórne przechodzenie etapów w trybie swobodnym, gdzie możesz korzystać z wcześniej odblokowanych, innych ważnych bohaterów, umożliwia zaliczenie danej misji na 100%.

- W grze nie można zginąć w dosłownym znaczeniu tego słowa. Każda z postaci, którą gramy, posiada w lewym górnym rogu pasek zdrowia symbolizowany przez cztery serduszka. Jeśli ich poziom spadnie do zera, to postać natychmiast się odrodzi, ale karą będzie utrata pewnej liczby zebranych wcześniej monet.

- Oprócz zbierania sekretów w samych misjach, staraj się także przeszukiwać wszelkie zakamarki miasta. Możesz się po nim swobodnie poruszać między zadaniami, a transport ułatwią ci między innymi samochody, taksówki oraz pociągi.

Zobacz: Poradniki do gier - darmowe, kompletne solucje

- Pamiętaj, że większość obiektów na planszach możesz niszczyć. Warto to czynić, ponieważ zdobywasz w ten sposób dodatkowe sumy pieniędzy, a ponadto w niektórych przypadkach, możesz z rozbitych klocków stworzyć nowy przedmiot.