Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

CS:GO - latem nowa operacja

W planach przejście na silnik Source 2.

Sieciowa strzelanka CS:GO cieszy się coraz większą popularności w Azji, a wczoraj przeprowadzono specjalną prezentację skierowaną na rynek w Chinach.

Jak podsumował serwis PCGamesN, ujawniono kilka elementów interesujących graczy Counter-Strike: Global Offensive także w pozostałych zakątkach świata.

Co najważniejsze, długo oczekiwana, kolejna operacja ma zadebiutować jeszcze latem, a więc w nadchodzących miesiącach. Ostatnie wydarzenie tego typu - Wildfire - odbyło się w lipcu ubiegłego roku i wprowadziło interesujące misje w kooperacji.

Jeden ze slajdów chińskiej prezentacji mówił także o „całkiem nowym silniku Source 2 oraz interfejsie Panorama”, co wydaje się sugerować gruntowne zmiany w oprawie graficznej, związane z przejściem na najnowszą technologię Valve.

Panorama UI to bazujący na panelach system wyświetlania najważniejszych informacji w menu, znany choćby z Doty 2.

Warto zauważyć, że za tłumaczenie odpowiada użytkownik serwisu Reddit. Jakość jego pracy nie została zakwestionowana, lecz obecnie warto odpowiednio tonować oczekiwania.

Podczas prezentacji potwierdzono również, że Valve pracuje nad dalszym usprawnianiem systemu wykrywania oszustów za pomocą elementów sztucznej inteligencji. Szerzej o tej technologii pisaliśmy już w lutym.

Skąd prezentacja właśnie w Chinach? Otóż Valve planuje sporą ofensywę CS:GO na tym ogromnym rynku, a lokalne serwery mają wystartować już 18 kwietnia, także z prędkością 128 tick w niektórych trybach - choć nie w tych rankingowych.

Nie podano żadnych konkretnych dat na temat przejścia na silnik Source 2 czy startu nowej operacji.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Counter-Strike: Global Offensive

PS3, Xbox 360, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze