Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghost Recon Wildlands - Inżynier

Ratujemy inżyniera.

Po spotkaniu z DJ-em Perico i po przesłuchaniu go, na mapie zobaczysz ikonę ostatniej misji fabularnej. Możesz tam dotrzeć helikopterem z terenu poprzedniej misji, ale lepiej przenieść się do punktu zbiórki Pucara Alpha.

Na miejscu stoi śmigłowiec, więc to idealne miejsce do rozpoczęcia wycieczki. Oznacz na mapie ikonę misji i ruszaj. Najlepiej poleć nad zbiornik wodny i kieruj się na tamę tak, by wylądować pomiędzy jej środkiem (gdzie jest mała baza przeciwnika), a prawym krańcem (gdzie są inne umocnienia wroga).

W ten sposób oponenci cię nie dostrzegą. Nie przejmując się absolutnym brakiem realizmu takiej sytuacji, gdy już wylądujesz na tamie w odpowiednim miejscu, podejdź nieco do obszaru misji (byle nie za blisko) i aktywuj drona, by zacząć oznaczanie żołnierzy kartelu.

Idealne miejsce na wylądowanie - możesz nie wierzyć, ale nikt cię tutaj nie zauważy

Zbliżaj się do bazy wroga. Na początku pozbądź się snajpera z budynku przy moździerzu. Później poczekaj, aż jeden strażnik podejdzie do wjazdu i stanie między kontenerami - wtedy możesz go zlikwidować z daleka. Byle po cichu.

Podejdź do kontenerów. Wychyl się, by oznaczyć dwóch opancerzonych wrogów na drugim końcu bazy. Każ ich zlikwidować towarzyszom, nieważne czy komputerowym, a sam zajmij się ostatnim wrogiem na dachu po lewej. Kiedy pozbędziecie się tych oponentów, skradając się zmierzajcie w stronę celu.

Zostało sześciu wrogów. Nie możecie wywołać alarmu, bo cel może zginąć - a macie go przecież uwolnić. Dlatego też ważne jest szybkie rozwiązanie problematycznej sytuacji. Poczekaj moment, by móc znowu użyć oznaczenia wrogów do synchronicznego strzału. Oznacz dwóch stojących przy celu, a sam zastrzel trzeciego oponenta.

Następnie szybko podbiegnij bliżej i pozbądź się pozostałych trzech strażników, którzy stali nieco dalej. Nie powinni nawet zdążyć wezwać posiłków. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, podejdź do więźnia i uwolnij go. Teraz będzie za tobą podążał.

Zlikwiduj wrogów grożących inżynierowi, a później szybko tych po lewej stronie za kontenerem

Na początku misji polecaliśmy, żebyś dotarł na miejsce śmigłowcem - dzięki temu także ewakuacja porwanego jest bardzo prosta i praktycznie bezproblemowa. Przeciwnicy z końca tamy nawet nie zwrócą na was uwagi, możecie spokojnie odlecieć we wskazane miejsce. Pamiętaj tylko, by poczekać, aż inżynier wsiądzie do pojazdu.


Spis treści: Ghost Recon Wildlands - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Ghost Recon Wildlands - Agent


Wyląduj w oznaczonym punkcie i zbliż się do drzwi chatki. Wciśnij wskazany przycisk, by zakończyć misję i obejrzeć scenę przerywnikową. To by było na tyle - była to ostatnia misja fabularna w Pucara. Możesz zająć się aktywnościami pobocznymi.

Zanim udasz się do nowego regionu, zostanie zlecona ci nowa misja fabularna w regionie La Cruz, w którym nie rządzi żaden kartelowy boss. Zostanie oznaczona na mapie. Udaj się na miejsce i przeszukaj pokój w budynku, następnie musisz dogonić mordercę, a w końcu udać się do kolejnego miejsca, by pokonać wrogów i zebrać dysk twardy.

Teraz polecamy przejść do kolejnego regionu Boliwii. Polecamy udać się do Malca. Jak zawsze, przeleć nad terytorium pojazdem lotniczym, bo odkryć punkty zbiórki.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze
Komentarze