Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

State of Decay 2 zaoferuje trzy mapy w dniu premiery

I większą różnorodność.

Studio Undead Labs potwierdziło, że gra akcji State of Decay 2 zaoferuje trzy mapy w dniu premiery, a lokacje mają być bardziej zróżnicowane niż w pierwszej grze.

Rozmiar każdej z szykowanych lokacji będzie przypominał oryginał z 2013 roku.

Przyjazne powitanie

„Można spodziewać się nieco bardziej zróżnicowanych środowisk, innych punktów charakterystycznych i miejscówek” - czytamy na oficjalnym blogu. „Różne projekty przełożą się na więcej strategii, unikatowe kryjówki, a nawet rodzaje misji.”

„Dlaczego to robimy? Cóż, po pierwsze, gra będzie dzięki temu fajniejsza. Naprawdę czujemy, że przenosimy się z miasteczka do miasteczka, co potęguje immersję. Świat wydaje się większy.”

Deweloperzy wyjaśniają, że nawet jeśli jedna mapa byłaby trzy razy większa od tej z pierwszej części, to wraz z upływem czasu oglądanie tych samych krajobrazów stałoby się nudne. Stąd trzy osobne lokacje.

Twórcy zapewniają, że przy przenosinach na nowe miejsce gracze zabiorą ze sobą wszystkich uratowanych i zgromadzone przedmioty, a także otrzymają rekompensatę za opuszczane budynki. Szczegóły mogą jednak ulec jeszcze zmianie.

Cover image for YouTube videoAnnouncing State of Decay 2 - Xbox E3 2016

State of Decay 2 debiutuje jeszcze w tym roku, na PC z Windows 10 oraz na Xbox One. Dokładną datę poznamy na targach E3 w czerwcu. Jedną z najważniejszych nowości będzie tryb kooperacji.

Pierwsza gra debiutowała w 2013 roku. Walczymy o przetrwanie w świecie opanowanym przez zombie, z kamerą za plecami bohatera. Musimy walczyć, zdobywać zapasy, broń i rozbudowywać bazę, zasiedlaną przez ratowanych mieszkańców odwiedzanych miasteczek.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

State of Decay 2

Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze