Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Polska strzelanka Inner Chains debiutuje 20 kwietnia na PC

Biomechaniczna akcja.

Imgn.pro ogłosiło, że polska strzelanka Inner Chains od studia Telepaths' Tree ukaże się w przyszłym miesiącu. Premierę zaplanowano na 20 kwietnia, wyłącznie na PC. Dystrybucją w Polsce zajmuje się firma Cenega.

Poniżej znaleźć można także najnowszy trailer, prezentujący połączenia horroru i FPP, przygotowane na silniku Unreal Engine 4. Jest gęsty, mroczny klimat, inspirowany surrealistyczną sztuką.

Rządząca Kasta

„Bez ingerencji człowieka natura zaczęła zawłaszczać to, co przed latami zostało jej odebrane. W pogoni za doskonałością upodobniła się do porzuconych tworów i zdobyczy technologicznych, dając początek biomechanicznym bytom i zmieniając rzeczywistość nie do poznania” - czytamy w opisie.

Cenę ustalono na 20 euro (ok. 85 zł). W planach na przyszłość są jeszcze konwersje PS4 i Xbox One.

Sfinansowana na Kickstarterze produkcja do pewnego stopnia przypomina tytuły z serii Painkiller - gdyby obniżyć nieco tempo walki i liczbę przeciwników, ale uczynić lokacje nieco straszniejszymi.

Inner Chains miało ukazać w czerwcu ubiegłego roku, ale niemal w ostatnim momencie twórcy postanowili przełożyć premierę na przełom trzeciego i czwartego kwartału. Także i tego terminu nie udało się dotrzymać.

Zobacz na YouTube

Decyzję autorzy tłumaczyli sukcesem, jaki projekt odniósł na Kickstarterze - ze względu na duże zainteresowanie, postanowili poświęcić strzelance więcej czasu i rozbudować grę o dodatkowe treści.

Zwiedzimy więc zapomniane ruiny i jaskinie w górach, tajemniczy las wypełniony niebezpiecznymi stworzeniami i roślinami, a także majestatyczne świątynie, opanowane przez Rządzącą Kastę. Do tego kreatywne, „żyjące” bronie i historia w tle.

Read this next