Electronic Arts oficjalnie potwierdziło to, co wiemy już od jakiegoś czasu - powstaje strzelanka Star Wars Battlefront 2.

Na szczegóły przyjdzie jeszcze poczekać. Oficjalną prezentację zaplanowano na imprezę Star Wars Celebration, gdzie odbędzie się specjalny panel dyskusyjny twórców - 15 kwietnia, o godzinie 20:30 polskiego czasu.

Jeśli nie możemy wybrać się do Orlando w Stanach Zjednoczonych, będziemy mogli skorzystać z transmisji na żywo w sieci. Na miejscu na pewno pojawią się za to deweloperzy w wszystkich firm zajmujących się grą: DICE, Criterion oraz Motive.

1

Jak wielokrotnie zapewniał wydawca, kolejna odsłona Star Wars Battlefront będzie dużo ambitniejszym projektem niż gra z 2015 roku. W planach jest między innymi pełnoprawna kampania fabularna, której brak poprzednio krytykowano.

W ubiegłym tygodniu potwierdzono, że nowa produkcja pojawi się także na tegorocznych targach E3 w czerwcu, obok kolejnej odsłony Need for Speed.

Premiera Star Wars Battlefront 2 pod koniec roku, zapewne na PC, PS4 i Xbox One.

Reklama

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Star Wars Battlefront 2 - Recenzja

Świetny multiplayer i problemy.

Star Wars Battlefront 2 - znajdźki i sekrety: Aż po zgliszcza

Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie w przedostatniej misji.

Star Wars Battlefront 2 - znajdźki i sekrety: Bitwa o Jakku

Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie w 11 misji.

Skasowana gra Star Wars od Visceral Games przypominała Uncharted

Twierdzi scenarzysta „Łotr 1”, który widział projekt.

Najnowsze

Skasowana gra Star Wars od Visceral Games przypominała Uncharted

Twierdzi scenarzysta „Łotr 1”, który widział projekt.

ArtykułDays Gone - premiera i najważniejsze informacje

Gameplay, fabuła, świat. Wszystko, co wiemy.

Mad Box - kontroler do konsoli na grafikach koncepcyjnych

Panel dotykowy, podpowiedzi podczas gry i podświetlenie.

Windows 10 w miesięcznej subskrypcji? Szef Microsoftu o planach koncernu

Abonament nie tylko dla firm, ale też użytkowników.

Reklama