Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Punch Club - symulator bokserskiego życia w piątek na PS4 i Xbox One

Dwie nowe konwersje.

Nietypowa gra sportowa - Punch Club - otrzyma wkrótce kolejne wersje konsolowe. Premierę odsłon PS4 oraz Xbox One zaplanowano na najbliższy piątek, 31 marca.

Oryginał debiutował na PC i urządzeniach mobilnych już w styczniu ubiegłego roku, a miesiąc temu firma wydawnicza tinyBuild Games przygotowała także konwersję Nintendo 3DS.

Areny nie zawsze są piękne

Punch Club od niezależnego studia Lazy Bear Games opowiada o przygodach boksera, poszukującego mordercy swojego ojca. Odwiedzamy przeróżne lokacje na terenie miasta, rozwijamy umiejętności, trenujemy i bierzemy udział w pojedynkach.

Postać określają trzy podstawowe statystyki: siła, zręczność i wytrzymałość. Wykonywanie określonych czynności - jak trenowanie na siłowni czy praca - pozwala zwiększyć możliwości.

Jednocześnie musimy jednak dbać o pozostałe atrybuty, jak szczęście, głód czy zmęczenie. W toku rozgrywki poznajemy też postacie niezależne, które pomagają wyjaśnić zagadkę śmierci naszego ojca oraz odblokowują kolejne atrakcje, czynności i zadania poboczne. Jest nawet kilka zakończeń.

Cover image for YouTube videoPunch Club Trailer - Out now on iOS/Steam/Android

Gdy dochodzi do pięściarskiego pojedynku, możemy wybrać kilka poznanych wcześniej ciosów, a także zmieniać je w przerwach pomiędzy rundami - o ile walczymy na ringu, nie w ciemnym zaułku czy w barze.

Już w lutym ubiegłego roku informowano, że Punch Club sprzedało się w nakładzie przekraczającym 250 tysięcy egzemplarzy i wypracowało ponad 2 miliony dolarów przychodów.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Punch Club

Android, iOS, PS4, Xbox One, PC, Mac, Nintendo 3DS

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze