Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Zaginiony pasterz

Misja poboczna związana z postacią Erritisa.

Jest to zadanie w związane z jednym z towarzyszy w Torment: Tides of Numenera. Chodzi konkretnie o Erritisa, który po dotarciu do Doliny Poległych Bohaterów, w ramach misji głównej Na tropie konstruktora, zacznie się dziwnie zachowywać. Celem zadania będzie poznanie przyczyny dziwnego zachowania kompana.

W trakcie eksploracji miejsca zwróć uwagę na jasny minnim (#6 na mapie Dolina Poległych Bohaterów), czyli teleport, dzięki któremu dostaniesz się na wschodni mur. Po znalezieniu się na miejscu podejdź do wnęki (#15 na mapie Dolina Poległych Bohaterów) i pomimo słów Erritisa zacznij ją badać. Znajdziesz w niej kij pasterski, po podniesieniu którego główny bohater usłyszy w głowie głos Erritisa.

096
Skourę znajdziesz w Starych Kazamatach Niewolników w Rozległych Trzewiach.

W trakcie kolejnej wizyty w Samotni znajdziesz odbicie Erritisa, z którym porozmawiaj. Dowiesz się, że bohater został opętany przez demony kierującego jego poczynaniami. Wróć do rzeczywistego świata. Zadanie możesz teraz kontynuować w Wykwicie, do którego trafisz w ramach misji głównej Cena Dracogena.

Skieruj się do Starych Kazamatów Niewolników (#5 na mapie Rozległe Trzewia) i porozmawiaj ze Skourą (obrazek powyżej), z którą jest również związane zadanie Co wiatry porwały. Po zakończeniu rozmowy będziesz mógł ponownie porozmawiać z Erritisem w Samotni.

Tym razem odezwą się jego demony, a dialog możesz skończyć na dwa sposoby. Pierwszy zakłada zostawienie demonów w spokoju - Erritis pozostanie w drużynie, a jego siła i szybkość zwiększą się o 1 punkt. W drugim przypadku demony obiecają, że nie będą mieszać już w głowie towarzysza, ale pozostaną w jego ciele. Tym razem statystyki nie jednak nie zmienią. W obydwu przypadkach otrzymasz po 40 punktów doświadczenia.

097
Erritis w Menadrze Krefton.

Ostatnia część zadania ma miejsce w misji Prawo do istnienia. W jej trakcie dotrzesz do Samotni i trzech meandrów, jakie będziesz mógł odwiedzić. Skieruj się do meandra Krefton i zdecyduj o ostatecznym losie kompana.

Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Zazdrosne serca

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Anatema

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Wyzwoleniec

Możesz zostawić demony w jego głowie lub rozdzielić je od niego. W drugim przypadku uzyskasz 100 punktów doświadczenia, ale nie będziesz mógł dołączyć Erritisa do finalnej rozprawy. W epilogu dowiesz się jednak, że była to dla tego bohatera dobra decyzja.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami