Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Znajome przestworza

Misja poboczna związana z Kotwicowiskiem i Rdzeniem Nawigacyjnym.

Jest to jedna z misji pobocznych w Torment: Tides of Numenera. Możesz ją rozpocząć w dalszej części kampanii fabularnej, a konkretnie po dotarciu do Wykwitu, gdzie automatycznie rozpoczynasz misję główną o nazwie Cena Dracogena. Zacznij od przejścia do Rozległych Trzewi (#9 na mapie Dziedziniec Memoviry), skąd skieruj się na południowy wschód do Małego Nihlieshu (#9 na mapie Rozległe Trzewia).

W nowej lokacji natkniesz się na kilka zadań do wykonania oraz sporą liczbę osób, z którymi możesz wejść w interakcję. Udaj się na północ od przejścia do Rozległych Trzewi (1 na obrazku poniżej) i przeszukaj śmietnisko (2) znajdujące się nieopodal mutanta nazywanego Ściskaczem (3).

073
Przejście do Rozległych Trzewi (1), śmietnisko z hełmem (2) oraz Ściskacz (3).

Zacznij przekopywać śmieciowisko, dzięki czemu znajdziesz Zepsuty Hełm Laskarów. Udaj się na ekran ekwipunku i użyj znalezionego przedmiotu. Spróbuj założyć go na głowę bohatera - okaże się, że ma w sobie masę śmieci. Kiedy zostanie oczyszczone załóż go jeszcze raz, a potem rozpocznij wizję.

W jej trakcie możesz zbadać kilka elementów - najważniejsze jest przyjrzenie się niebu, dzięki czemu dowiesz się o miejscu nazwanym Kotwicowiskiem. Więcej informacji na temat dostania się do tej lokacji uzyskasz w zadaniach pobocznych: Utkwiłeś na Obcym Wybrzeżu oraz Nowonarodzona paszcza.

074
Major Genjes (1) i kapitan Janur (2).

W skrócie - przejście do Kotwicowiska znajduje się za paszczą we wschodniej części Małego Nihlieshu. Tę możesz otworzyć na kilka sposobów opisanych w wyżej wymienionych misjach. Kiedy dotrzesz do Zaginionego Kotwicowiska skieruj się do major Genjes (1 na obrazku powyżej) i porozmawiaj z nią na temat znalezionego hełmu. Zostaniesz poproszony o pokazanie do kapitan Janur (2 na obrazku powyżej).

W trakcie rozmowy Janur poprosi cię o oddanie hełmu. Jeśli się na to zgodzisz, to otrzymasz 15 punktów doświadczenia i ukończysz bieżące zadanie. Możesz jednak nie przystać na propozycję kapitan i powiedzieć, że odkryjesz jego zagadkę. Wypytuj Janur dalej o hełm i jego właścicielkę, a dowiesz się, że odczytanie danych z tego przedmiotu jest możliwe tylko w połączeniu z Rdzeniem Nawigacyjnym, do którego nie jest wpuszczany nikt z zewnątrz.

076
Po 3 etapie weryfikacji będziesz mógł przeanalizować dane z hełmu.

W opisie zadania Zazdrosne serca znajdziesz opis dotarcia do lokacji z Rdzeniem (wariant z kradzieżą - obrazek powyżej). Kiedy to nastąpi znajdziesz się przy konsoli. Nie rozpoczynaj wtedy procedury wyjmownia Rdzenia tylko zacznij analizować hełm. Potem wypełniaj wszystkie kroki związane z wyjęciem Rdzenia, aż do Etapu 3 weryfikacji. Po tym, jak to uczynisz dowiesz się, gdzie znajduje się Ishtrinu, czyli dom laskarów.

Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Co wiatry porwały

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Nowonarodzona paszcza

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Zazdrosne serca

Jedną z postaci poinformuj o tym fakcie kapitan Janur. Wkrótce przywódczyni pójdzie sprawdzić, skąd udało zdobyć ci się te informacje. Kiedy okażą się prawdą, bardzo podziękuje bohaterowi i podaruje mu Rdzeń. Przy okazji zdobędziesz 40 punktów doświadczenia, a laskarzy wkrótce odlecą do siebie.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami