Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Znajome przestworza

Misja poboczna związana z Kotwicowiskiem i Rdzeniem Nawigacyjnym.

Jest to jedna z misji pobocznych w Torment: Tides of Numenera. Możesz ją rozpocząć w dalszej części kampanii fabularnej, a konkretnie po dotarciu do Wykwitu, gdzie automatycznie rozpoczynasz misję główną o nazwie Cena Dracogena. Zacznij od przejścia do Rozległych Trzewi (#9 na mapie Dziedziniec Memoviry), skąd skieruj się na południowy wschód do Małego Nihlieshu (#9 na mapie Rozległe Trzewia).

W nowej lokacji natkniesz się na kilka zadań do wykonania oraz sporą liczbę osób, z którymi możesz wejść w interakcję. Udaj się na północ od przejścia do Rozległych Trzewi (1 na obrazku poniżej) i przeszukaj śmietnisko (2) znajdujące się nieopodal mutanta nazywanego Ściskaczem (3).

Przejście do Rozległych Trzewi (1), śmietnisko z hełmem (2) oraz Ściskacz (3).

Zacznij przekopywać śmieciowisko, dzięki czemu znajdziesz Zepsuty Hełm Laskarów. Udaj się na ekran ekwipunku i użyj znalezionego przedmiotu. Spróbuj założyć go na głowę bohatera - okaże się, że ma w sobie masę śmieci. Kiedy zostanie oczyszczone załóż go jeszcze raz, a potem rozpocznij wizję.

W jej trakcie możesz zbadać kilka elementów - najważniejsze jest przyjrzenie się niebu, dzięki czemu dowiesz się o miejscu nazwanym Kotwicowiskiem. Więcej informacji na temat dostania się do tej lokacji uzyskasz w zadaniach pobocznych: Utkwiłeś na Obcym Wybrzeżu oraz Nowonarodzona paszcza.

Major Genjes (1) i kapitan Janur (2).

W skrócie - przejście do Kotwicowiska znajduje się za paszczą we wschodniej części Małego Nihlieshu. Tę możesz otworzyć na kilka sposobów opisanych w wyżej wymienionych misjach. Kiedy dotrzesz do Zaginionego Kotwicowiska skieruj się do major Genjes (1 na obrazku powyżej) i porozmawiaj z nią na temat znalezionego hełmu. Zostaniesz poproszony o pokazanie do kapitan Janur (2 na obrazku powyżej).

W trakcie rozmowy Janur poprosi cię o oddanie hełmu. Jeśli się na to zgodzisz, to otrzymasz 15 punktów doświadczenia i ukończysz bieżące zadanie. Możesz jednak nie przystać na propozycję kapitan i powiedzieć, że odkryjesz jego zagadkę. Wypytuj Janur dalej o hełm i jego właścicielkę, a dowiesz się, że odczytanie danych z tego przedmiotu jest możliwe tylko w połączeniu z Rdzeniem Nawigacyjnym, do którego nie jest wpuszczany nikt z zewnątrz.

Po 3 etapie weryfikacji będziesz mógł przeanalizować dane z hełmu.

W opisie zadania Zazdrosne serca znajdziesz opis dotarcia do lokacji z Rdzeniem (wariant z kradzieżą - obrazek powyżej). Kiedy to nastąpi znajdziesz się przy konsoli. Nie rozpoczynaj wtedy procedury wyjmownia Rdzenia tylko zacznij analizować hełm. Potem wypełniaj wszystkie kroki związane z wyjęciem Rdzenia, aż do Etapu 3 weryfikacji. Po tym, jak to uczynisz dowiesz się, gdzie znajduje się Ishtrinu, czyli dom laskarów.


Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Co wiatry porwały

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Nowonarodzona paszcza

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Zazdrosne serca


Jedną z postaci poinformuj o tym fakcie kapitan Janur. Wkrótce przywódczyni pójdzie sprawdzić, skąd udało zdobyć ci się te informacje. Kiedy okażą się prawdą, bardzo podziękuje bohaterowi i podaruje mu Rdzeń. Przy okazji zdobędziesz 40 punktów doświadczenia, a laskarzy wkrótce odlecą do siebie.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Torment: Tides of Numenera

PS4, Xbox One, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.
Komentarze