Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wideo z odświeżonej kolekcji Crash Bandicoot pokazuje drugą część serii

Poziom Hang Eight.

Sony opublikowało nowy materiał z Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy - kolekcji zawierającej odświeżone wersje trzech odsłon cyklu.

Nagranie prezentuje fragmenty rozgrywki z drugiej części serii - wydanej w 1997 roku produkcji o podtytule Cortex Strikes Back. W filmie pokazano tropikalny poziom Hang Eight.

Crash boi się zamoczenia

Nie obyło się oczywiście bez skakania i zbierania wirtualnych jabłek. Największym niebezpieczeństwem we wspomnianym etapie jest woda - zamoczenie bohatera oznacza śmierć i wznowienie zabawy od ostatniego punktu kontrolnego.

W oczy rzuca się przede wszystkim oprawa graficzna, którą znacząco poprawiono względem oryginału. Twórcy pokusili się nie tylko o zwiększenie rozdzielczości, ale także odświeżyli wygląd Crasha i jego wrogów.

Oprócz zmodyfikowania modeli postaci, we wchodzących w skład zestawu grach przygotowano nowe tekstury oraz przerywniki filmowe. Zachowano jednocześnie pierwotny układ poziomów, wraz z rozmieszczeniem przeciwników i przedmiotów.

Produkcje otrzymały też ujednolicone menu oraz wspólny system zapisów - zarówno z automatycznymi, jak i „ręcznymi” save'ami. Do tego tryb przechodzenia poszczególnych etapów na czas i opcja zabawy analogami.

Zobacz na YouTube

Poza drugą częścią cyklu kolekcja obejmie jeszcze Crash Bandicoot (1996) oraz Crash Bandicoot: Warped (1996). Nad odświeżeniem tytułów pracuje studio Vicarious Visions, które korzysta z silnika, na którym wcześniej stworzono między innymi Skylanders: Imagination.

Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy zadebiutuje 30 czerwca na konsoli PlayStation 4. Niewykluczone, że w przyszłości pakiet trafi też na pozostałe platformy sprzętowe.

Cykl składa się z trójwymiarowych platformówek, które w założeniach przypominają gry pokroju Jax and Daxter czy Sly Cooper. Podstawą rozgrywki jest więc pokonywanie przeszkód i zbieranie punktów, z okazjonalnym eliminowaniem przeciwników.

Read this next