Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Nowonarodzona paszcza

Przechodzimy przez jedno z żywych przejść w Wykwicie.

Jest to misja poboczna w Torment: Tides of Numenera, którą możesz rozpocząć w trakcie pobycie w Wykwicie. Docierasz do niego w dalszej części fabuły, a konkretnie podczas misji głównej o nazwie Cena Dracogena. Przejdź do Rozległych Trzewi (#9 na mapie Dziedziniec Memoviry), a następnie skieruj się do przejścia na południowym wschodzie (#9 na mapie Rozległe Trzewia).

W nowej lokacji zwróć uwagę na wielki, okrągły zbiornik stojący z lewej strony ścieżki. Jest to Gar-koto (1 na obrazku poniżej), z którym wejdź w interakcję. Możesz wypytać go o Mały Nihliesh, Memovirę, paszcze i stosunki panujące w Wykwicie. Kiedy będziesz zbierał się do zakończenia rozmowy Gar-koto wspomni o nagrodzie za otworzenie pewnej nowej paszczy. W tym momencie w dzienniku pojawi się bieżące zadanie.

069
Gar-koto (1), paszcza (2), o której wspomina oraz Herja (3).

Skieruj się do paszczy (2 na obrazku powyżej) znajdującej się na wschodzie i wejdź z nią w interakcję. Będziesz miał kilka możliwości jej otworzenia (możesz też . Pierwsza, to udanie się do stojącej nieopodal Herji (3 na obrazku powyżej). Porozmawiaj z nią, a następnie pomów na temat kobiety z Gar-koto. Po rozmowie wróć do Herji i powiedz jej, aby stanęła przed paszczą.

Druga możliwość to wytypowanie bohatera lub jednego z członków drużyny, a konkretnie Aligerna (o ile z tobą podróżuje). Możesz także skorzystać z usług Coty'ego z zadania Wyzwoleniec, pod warunkiem, że nie znalazłeś mu lepszej pracy. Ostatnia możliwość, to rozcięcie paszczy przy pomocy skalpela, który możesz otrzymać za wykonanie misji pobocznej Rękojeść bez ostrza.

Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Wyzwoleniec

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Utkwiłeś na Obcym Wybrzeżu

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Anatema

Przejdź przez paszczę, a trafisz do nowej lokacji o nazwie Zaginione Kotwicowisko - jest to miejscówka związana z zadaniem dodatkowym Utkwiłeś na Obcym Wybrzeżu. W ramach bieżącej misji nie musisz jednak zwiedzać lokacji. Wystarczy wrócić do Gar-koto i powiedzieć mu o swoich dokonaniach. Otrzymasz 25 punktów doświadczenia oraz możliwość wyboru czy chcesz przyjąć 600 błyszków, nie przyjmować ich lub, jeśli Herja żyje, poprosić o jej uwolnienie.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami