Horizon Zero Dawn - Tego już za wiele

Odzyskujemy śniwierzbę i pomagamy rannym osadnikom.

Misję poboczną zaczynami w osadzie Serce Matki, gdzie udajemy się na szczyt miejsca. Przy jednej z chat znajdziesz niejaką Enarę. Porozmawiaj z nią, aby dowiedzieć się o rannych, którzy odpierali atak skaziciela. Dopytaj kobietę o kilka kwestii, jeśli masz na to ochotę. Zaoferujesz się z pomocą w odnalezieniu śniwierzby.

Odpowiada za złagodzenie bólu u rannych, dlatego cel jest szczytny. Udajemy się zatem w pierwsze z dwóch oznaczonych miejsc, najpierw do północno-zachodniej ikony. Tam wdrapujemy się na jedną ze skał, skąd za pomocą liny zjeżdżamy do platformy przyczepionej do drzewa. Przeszukaj tam skrytkę z zapasami.

Okazuje się, że nie ma tam poszukiwanego przez nas przedmiotu. Udajemy się zatem do drugiego z oznaczonych miejsc, gdzie wskakujemy na jedną ze skał i kontynuujemy wdrapywanie się po żółtych elementach - belkach wystających z ziemi i wbitych w skałę. W ten sposób docieramy do kolejnej platformy na drzewie, gdzie przeszukujemy skrytkę.

123
Dotarcie do platform przyczepionych do drzew skomplikowane tylko na pierwszy rzut oka.

Tutaj również nie ma śniwierzby, dlatego udajemy się we wskazane miejsce do Wzniesienia Matki, gdzie rozmawiamy z Fią. Zanim dziewczyna poinformuje cię, gdzie można znaleźć poszukiwany przedmiot, poprosi cię o przysługę. Ruszamy więc na północny-zachód na poszukiwania Juna.

Po drodze niemal na pewno spotkamy pięć niebezpiecznych maszyn, będą to złomiarze. Po ich neutralizacji wdrapuj się po skale, na której szczycie spotkasz Juna. Okrąż chatę i odblokuj zamknięte drzwi, aby wypuścić mężczyznę. Okazuje się, że śniwierzbę ukradł gang wyrzutków.

Spis treści: Horizon Zero Dawn - Poradnik, Solucja

Włączamy fokus, aby zbadać ślady. Podświetl ścieżkę i udaj się wzdłuż niej w dół ścieżki, a następnie w górę. W końcu dotrzesz do doliny, w której grupka mężczyzn walczy z piłozębem i kilkoma czujkami. Odeprzyj atak maszyn, po czym porozmawiaj z przywódcą wyrzutków.

Podczas rozomowy odzyskasz śniwierzbę. Możesz też poruszyć kilka innych wątków, aby dowiedzieć się o powodach kradzieży rośliny. Teraz możesz już wrócić do Juna. Po krótkiej rozmowie i oddaniu śniwierzby misja dobiegnie końca.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami