Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dynamiczne generowanie tras rajdowych w materiale wideo z Dirt 4

Dziennik deweloperski.

Jednym z najważniejszych elementów rajdowego Dirt 4 jest system Your Stage, pozwalający dynamicznie generować kolejne odcinki toru, na bazie przygotowanych elementów. Twórcy postanowili zaprezentować ten aspekt produkcji w nowym materiale wideo.

Jak tłumaczą twórcy, wybierzemy po prostu jedno z pięciu bazowych środowisk (Australia, Hiszpania, Michigan w USA, Szwecja lub Walia), po czym wskażemy porę dnia i warunki pogodowe, by ruszyć do akcji.

Ford Fiesta w akcji

System ma zapewniać „niemal nieograniczoną” liczbę tras rajdowych, co powinno znacznie podnieść żywotność produkcji. Gracze zmodyfikują też długość przejazdu oraz ogólny poziom trudności, wszystko przy użyciu prostych suwaków.

Jeśli efekty wyjątkowo przypadną nam do gustu, będziemy mogli podzielić się lokacją ze znajomymi i zaprosić do prób pobicia naszego najlepszego czasu przejazdu.

„Your Stage to coś, nad czym pracowaliśmy od debiutu Dirt 3 w 2011 roku. Pozwala generować niemal nieograniczoną liczbę tras we wszystkich rajdowych lokacjach Dirt 4. To rewolucja, ponieważ gracze mogą teraz czerpać radość z odkrywania nowego toru gdy tylko zechcą” - komentuje główny projektant, Paul Coleman.

Zobacz na YouTube

Twórcy nie bez powodu powtarzają, że specjalna opcja przeznaczona jest do rajdów. Dirt 4 zaoferuje także inne tryby rozgrywki i atrakcje, jak pojazdy buggy, półciężarówki (klasy Pro-2 i Pro-4) oraz crosskarty.

Nie zabraknie też tradycyjnej kariery, oferującej mieszankę wszystkich dyscyplin. Usprawniono model zniszczeń, a realizm potęguje choćby naprawianie samochodów pomiędzy odcinkami.

Dirt 4 debiutuje 9 czerwca na PC, PS4 i Xbox One.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

DiRT 4

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze