Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Oczy adwersarza

Misja poboczna, w której odnajdujemy tajemniczą istotę.

W celu rozpoczęcia kolejnej misji pobocznej w Torment: Tides of Numenera należy udać się do tawerny Piąte Oko (#16 na mapie Skraj Klifu). Przy stoliku na górze ekranu natkniesz się na Dhamę z Wykwitu (1 na obrazku poniżej), z którą rozpocznij rozmowę. Jeśli pozwolisz zajrzeć jej w głąb umysłu głównego bohatera, to zyskasz na stałe 1 punkt intelektu.

Następnie rozpocznij rozmowę o Adersarzach. Dhama powie ci, że są to niewidzialne i niebezpieczne istoty. Jedna z nich znajduje się obecnie w tawernie i jesteście przez nią obserwowani. Po chwili kobieta zapyta czy nie chciałbyś jej pomóc odnaleźć ukrywającego się Adwersarza i pojmać go.

021
Dhama (1), barman Feriok (2) oraz Maraz'm (3).

Jeśli się zgodziłeś, to zacznij szukać śladów. Skieruj się do barmana Ferioka (2 na obrazku powyżej) i zacznij rozmawiać z nim o trunkach. Następnie wybierz ryzykowne i za 10 błyszków kup Czarną posokę (warto też zainteresować się Różowym szlamem - po jego wypiciu bohater przeniesie się do Samotni, jeśli jesteś w trakcie wykonywania zadania dodatkowego Ofiara Rozpaczy, to możesz tu spotkać Puste odbicie).

Po skosztowaniu Czarnej posoki z lewej strony pomieszczenia pojawi się istota Maraz'm (3). Podejdź do niej i wypytaj o wszystkie możliwe opcje dialogowe. Kiedy skończysz skieruj się do Dhamy i powiedz jej, czego się dowiedziałeś.

022
Klony Maraz'ma (1) oraz znajomi z tawerny (2), którzy początkowo są uwięzieni.

W trakcie rozmowy z Dhamą należy zdecydować czy chcesz jej pomóc pokonać Adwersarza. Jeśli tak to zdecyduj czy chcesz to uczynić samemu czy z drużyną z tawerny (lepszy wariant). Po chwili zostaniesz przeniesiony na nowe pole bitwy, gdzie zostaniesz otoczony przez klony Maraz'ma (1). Jeśli wybrałeś wariant walki z ludźmi z tawerny, to ci początkowo będą uwięzieni (2), jednak co turę kolejne postacie będą wspomagać cię w walce.

Najlepiej skupić się na wybranym klonie przeciwnika i atakować go wszystkimi siłami. Po jego pokonaniu pozostali przeciwnicy otrzymają nieco zdrowia i dodatkowe ataki, więc musisz być na to przygotowany. Warto mieć też na uwadze, że rywale będą zabierali nie tylko zdrowie, ale także punkty intelektu. Początkowych wrogów powinieneś pozbyć się bez większych problemów, ale z czasem będą oni coraz silniejsi. Dlatego nie zapominaj o leczeniu drużyny (znajomi z gospody też będą to czynić) i cały czas staraj się eliminować jednego rywala po drugim.

Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Niestabilne fundamenty

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Czerwone kręgi

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Szara imitacja

Po walce wrócicie do tawerny. W nagrodę za pokonanie Adwersarza otrzymacie 40 punktów doświadczenia. Ponadto porozmawiaj z Dhamą, która wynagrodzi cię także Cieniobiegami (zwiększają prędkość ruchu o 50%, dodają 2 punkty do szybkości, ale odejmują 2 punkty siły).

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami