W lutym 2017 roku do Pokemon Go zawitała druga generacja Pokemonów. To nie tylko znane z gier Silver i Gold stworki, ale też nowe ewolucje, Porygon2. Są tu także itemy typu Up-Grade, służące do ewoluowania.

1

Takie przedmioty służą nowej metodzie ewolucji stworków. Przykładowo - Metal Coat używany jest, by ewoluować Scythera i Onixa w alternatywne formy.

W grach z cyklu Pokemon na konsolki przenośne, by wykonać taką ewolucję, należało wręczyć przedmiot wybranemu stworkowi, a transformacja następowała w trakcie wymiany Pokemonów.

W Pokemon Go system ten znacznie uproszczono - choćby dlatego, że system wymiany stworków nie istnieje w grze. Wystarczy więc, w przypadku Porygona, że posiadamy przedmiot Up-Grade.

Proces ewolucji Porygona opisujemy niżej. W Pokemon Go znajdziecie również inne przedmioty przeznaczone do ewolucji konkretnych stworków. Są to Sun Stone dla Bellossoma i Sunflory, Dragon Scale dla Kingdry, King's Rock dla Slowkinga i Politoeda oraz Metal Coat dla Scizora i Steelixa.

Jak zmienić Porygona w Porygon2 w Pokemon Go

Ewolucja Porygona w Porygon 2 w grach na konsole Nintendo przebiegała w trakcie wymiany. Musieliśmy znaleźć gracza, który chciałby nam pomóc i przekazać mu Porygona, gdy ten trzymał Up-Grade.

W Pokemon Go nie można wręczyć przedmiotów Pokemonon, a więc Up-Grade wystarczy mieć w ekwipunku - to wszystko. Później należy tylko zebrać odpowiednią liczbę Candy i wybrać opcję Evolve z menu stworka.

Kto wie, być może deweloperzy wprowadzą jeszcze kiedyś opcję wymiany Pokemonów. Możliwe, że wtedy metoda ewolucji nowych stworków się zmieni.

  • Porygon to Porygon2 Evolution cost - 1 Up-Grade and 50 Porygon2 Candy.

Przygotowaliśmy wiele pomocnych materiałów o Pokemon Go. Przeczytaj, co to jest CP. Lubisz jagody? Sprawdź opis wszystkich owoców Berry. Zapoznaj się także z Pokemonami 2 generacji, oraz dowiedz się, jak ewoluować Eevee. Mamy też cenne rady dotyczące zdobywania Stardust i Candy. Zobacz także: Pokémon GO - poradnik i najlepsze wskazówki.

Jak zdobyć przedmiot Up-Grade w Pokemon Go

Żeby zdobyć Up-Grade, trzeba wyjść z domu - jak w przypadku wielu aspektów związanych z Pokemon Go. Up-Grade to jeden z nowych przedmiotów używanych do ewolucji niektórych stworków. Wszystkie takie itemy wypadają z punktów PokeStop.

Trzeba się jednak sporo naszukać, ponieważ szansa na otrzymanie takiego przedmiotu jest bardzo niska - a na otrzymanie konkretnego (w tym przypadku: Up-Grade) jeszcze niższa. Trzeba więc wytrwałości i cierpliwości.

Na szczęście jest pewien sposób na zwiększenie szansy na otrzymanie przedmiotu do ewolucji - choć i tak nie możemy sobie zagwarantować konkretnego przedmiotu. Możemy więc otrzymać Dragon Scale, Sun Stone, Metal Coat albo inny obiekt. W każdym razie, szansę zwiększamy dzięki bonusowi, który aktywuje się po siedmiu dniach regularnego odwiedzania PokeStopów.

Pokémon Go - walki w Gymach i obrona, bonusy oraz nagrody

Kilka ciekawostek na temat starć w Gymach.

Pokémon GO - poradnik i najlepsze wskazówki

Kompletny przewodnik dla początkujących i zaawansowanych.

Pokémon Go - zmiany, różnice i nowości w Gymach

Jakie zmiany zawitały do Pokémon Go z letnią aktualizacją.

Pokémon Go - brązowe, srebrne i złote odznaki

Wszystko o odznakach - jak zdobyć, do czego służą.

Najnowsze

Fakty i mity - jak zmieniły się laptopy do gier

Karty graficzne, design i technologie.

Destiny 2: Strategos zabierze graczy w lodowe rejony Marsa

Dodatek wprowadzi też tryb hordy i szereg innych nowości.

H1Z1 w maju trafi na PS4

W zmodyfikowanej wersji.

Aktualizacja God of War pozwala zwiększyć rozmiar wyświetlanego tekstu

Czytelniejsze informacje z kodeksu i opisy zadań.