Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Spojrzenie na nowy tryb rozgrywki i mapy w Titanfall 2

Część darmowej aktualizacji.

Studio Respawn Entertainment przygotowało pierwsze spojrzenie na następną darmową aktualizację gry, zawierającą między innymi tryb rozgrywki Live Fire oraz kolejne mapy.

Zgodnie z ujawnionymi jakiś czas temu informacjami, wariant o nazwie Szybki szturm przeznaczony jest tylko dla pilotów. W starciu biorą udział dwie drużyny, składające się z sześciu graczy. Zabawa - podzielona na pięć jednominutowych rund - toczy się ma do trzech zwycięstw.

Każdy z szybkich pojedynków można wygrać na dwa sposoby: eliminując wszystkich członków zespołu przeciwnego lub kontrolując neutralną flagę w momencie, gdy upłynie czas danej potyczki. Kluczowy jest więc moment jej podniesienia.

Zmagania toczą się na dwóch mapach, stworzonych specjalnie z myślą o nowym trybie rozgrywki - Stosach oraz Polanach. Szczegóły oferuje poniższy zwiastun, na samym końcu prezentujący także lokację w Koloseum, czyli minimalistyczne Kolumny:

Zobacz na YouTube

Aktualizacja obejmuje także odświeżoną wersję mapy Kolonia, znaną z pierwszej części. Nie wiadomo obecnie, jakie dokładnie zmiany zostaną szykują twórcy. W oryginale arena osadzona była na terenie osady zbudowanej wokół wraku statku kosmicznego IMS Odyssey.

Rozszerzenie oferuje również następne rodzaje tak zwanych „Tytanów Prime” - nowe modele wizualne już dostępnych maszyn. Do tego inne przedmioty kosmetyczne oraz kolejna porcja broni i egzekucji dla pilotów.

Warto przypomnieć, że dodatkowe mapy, tryby i bronie rozprowadzane są w Titanfall 2 za darmo, bez wyjątków. Za pieniądze kupujemy właśnie przedmioty kosmetyczne, zmieniające wygląd Pilotów i Tytanów.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Titanfall 2

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze