Resident Evil 7 - Strefa testów: wybuchowe pułapki, akumulator, boss w stajni

Omijamy zastawione przez Lucasa pułapki i docieramy do ogromnego potwora.

Jeśli posiadasz już karty magnetyczne, które zdobyłeś po ponownej wizycie w głównym domu, zastanów się czy nie chciałbyś załatwić czegoś jeszcze we wspomnianej lokacji. Gdy wejdziesz już do Strefy testów, powrót do Głównego domu będzie niemożliwy.

Mając w garści dwie karty magnetyczne wyjdź na zewnątrz przez drzwi z psami. Proponujemy, abyś udał się najpierw do przyczepy kempingowej, gdzie zapiszesz stan gry. W tym momencie prawie na pewno natkniesz się na dwie wrogie kreatury - mocniejszą i słabszą. Możesz spróbować je zignorować, gdyż duża ilość amunicji na pewno przyda ci się w Strefie testów. Udaj się tam, kierując się z przyczepy w prawo.

Miejsca nie da się ominąć, Lucas, syn Jacka, zadbał o to, aby wejście do obiektu było dobrze oznaczone. Użyj tam dwóch zdobytych wcześniej kart, po czym podążaj przed siebie schodami i wejdź przez drzwi ze świetlistym napisem. Znajduje się tam telewizor. Włącz urządzenie i obejrzyj nagranie z Lucasem, który pochwali się posiadaniem drugiego potrzebnego przedmiotu do stworzenia surowicy.

Omijanie wybuchowych pułapek

Po zakończeniu nagrania otworzą się drzwi za telewizorem. Przejdź przez nie i podążaj jedyną możliwą ścieżką, przez drzwi po prawej stronie. Uważaj jednak, gdyż tuż za nimi znajduje się pułapka. Jeśli przejdziesz przez linkę, ładunek wybuchowy się uaktywni i zginiesz. Pułapek tego typu będzie kilka i kiedy tylko możesz, omijaj je. Na przykład kucając. Tylko jeśli nie ma możliwości ich ominięcia, strzelaj z bezpiecznej odległości do ładunku, używając pistoletu.

020
Linki pułapek są dobrze widoczne, chociaż nie polecamy biegania po obiekcie. Często są bowiem umieszczone tuż za drzwiami.

Przechodząc dalej po prawej stronie zauważysz drabinę opartą o klatki. Na ich szczycie znajduje się zestaw naprawczy, więc jeśli posiadasz jakąś zepsutą broń, warto wykorzystać ten przedmiot. Obróć się w lewo, gdzie zauważysz kolejną pułapkę, tym razem wykonaną z dwóch linek. Strzel ładunek z poziomą linką, a pionową omiń z lewej strony.

Kod do drzwi i aktywowanie areny akumulatorem

Podążaj jedyną możliwą ścieżką do kolejnych schodów, tym razem prowadzących na dół. Po lewej odnajdziesz drzwi, za którymi czeka cię kolejna pułapka. Nie wchodź tam, tylko odejdź kilka kroków od drzwi i oddaj celny strzał do ładunku wybuchowego. Znajdziesz się w pomieszczeniu, na którego końcu są drzwi z kratą i panelem. Podejdź do nich, a spotkasz Lucasa. Ten poda ci trzy kody wejścia. Użyj ostatniego, czyli 0514. Po zatwierdzeniu błyskawicznie wycofaj się o kilka kroków, gdyż uruchomi się inna pułapka.

021
Jeśli nie wycofasz się od razu, zostaniesz zgładzony przez prowizoryczną, ale skuteczną pułapkę.

Idź dalej korytarzem, przed którego końcem znajdziesz kolejną pułapkę. Tym razem możesz ją ominąć kucając. Wejdziesz do głównego pomieszczenia, które wygląda jak stodoła. Pałęta się tam kilka potworów i dobrze by było, abyś od nich nie uciekał, ale unicestwił je. Będą bowiem przeszkadzać w dalszych zmaganiach. Możesz także spróbować zaciągnąć je w pozostawioną pułapkę, choć będzie to dość trudne.

Wejdź na górny poziom, gdzie odnajdziesz bezpieczny pokój. Zapisz stan gry, a następnie przejdź w kolejny narożnik pomieszczenia. Tam również znajdują się schody prowadzące na wyższy poziom, a dokładniej na niewielką platformę, gdzie odnajdziesz akumulator (1). Podnieś go, zeskocz na dół i umieść w urządzeniu (2) widocznym na poniższym obrazku.

022
Pomieszczenie, w którym się znajdujesz, nie jest zbyt wielkie, dlatego poszukiwania przedmiotów nawet bez podpowiedzi nie powinny sprawić ci większych kłopotów.

Po włożeniu akumulatora powstanie krótkotrwałe spięcie, a gdy obrócisz się, zauważysz rozświetloną na niebiesko arenę. Lucas zadbał o odpowiednią oprawę przeprowadzonych dla ciebie testów i najwyraźniej świetnie się bawi. Zadbaj o to, aby mieć przygotowany miotacz ognia lub granatnik, w zależności od tego, jaką broń aktualnie posiadasz. Czeka cię walka z bossem.

Walka z bossem w stajni

Zmutowany potwór, który pojawi się w zamkniętej do tej porze windzie, wydaje się być strasznym przeciwnikiem. Jeśli jednak zastosujesz się do naszych porad związanych z jego pokonaniem, okaże się jednym z najłatwiejszych bossów w grze. Starcie będzie dużo prostsze od chociażby walki z Marguerite.

023
X.

Przygotuj ciężką broń i już oczekuj potwora przy windzie. Gdy wrota się tylko otworzą, potraktuj go przez około trzy sekundy zmasowanym ostrzałem lub nieprzerwanym płomieniem, a następnie wycofaj się za róg. W tym momencie potwór będzie stosował po raz pierwszy swój atak, czyli wypluwanie strumienia oleistej cieczy.

Spis treści: Resident Evil 7 - Poradnik, Solucja

Następnie: Resident Evil 7 - Strefa testów: zagadka z tortem, głowa osobnika serii D, zmutowany Jack

Ten atak może cię bardzo zranić, a przede wszystkim spowolnić i odsunąć dalej, dlatego jeśli się już tak stanie, stosuj błyskawicznie apteczki. Po wylanym pierwszym strumieniu znowu podbiegnij do windy, cały czas czając się na jej rogu. Stosuj kombinacje broni ciężkiej i strzałów ze strzelby - o ile ją posiadasz - prosto w głowę.

Przy odrobinie szczęścia pokonasz przeciwnika zaraz po jego wyjściu z windy. Gdy jednak ci się to nie uda, a potwór wyjdzie na zewnątrz, staraj się trzymać go na dystans i cały czas go okrążać, a gdy tylko skończy swój atak, błyskawicznie podbiegaj do niego i atakuj go czym popadnie, aż osunie się martwy. Po walce wejdź do windy i aktywuj ją znajdującym się tam przyciskiem.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

PS Plus: sierpień 2020 - pełna oferta

Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered i nie tylko.

RekomendacjaThe Last of Us 2 - Recenzja

Świat się zmienia, ludzie nigdy.

Resident Evil 8 zbyt wymagający dla PS4 i Xbox One?

Capcom nie chce ograniczać eksploracji.

The Last of Us 2 - Poradnik, Solucja

Kompletny przewodnik: opis przejścia, misje, sekrety i mechanika gry.

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami