Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nowy materiał z Sea of Thieves prezentuje kooperację

Współpraca to podstawa.

Po anulowaniu Scalebound, Microsoft śpieszy z zapewnieniami, że jednak posiada jakieś gry na ten rok, co podkreślić ma nowy materiał wideo z pirackiego Sea of Thieves.

- Każdy system rozgrywki powstał z myślą o tym, by być społecznościowy - potwierdza starsza projektantka Shelley Preston w poniższym filmie, opowiadającym o atrakcjach do wykonania w kooperacji.

Jest i kraken

Jednym z przykładów jest mapa. Ta nie jest umieszczona podręcznie w rogu ekranu, lecz pod pokładem statku. Jeśli chcemy skorygować kurs, musimy zejść do stołu, a następnie przekazać informacje osobie, która przejęta stery.

Mapa nie zawiera także wszystkich informacji, więc załoga nadal musi wspólnie uważać na pomniejsze przeszkody, jak wystające z wody kamienie i rafy - to zadanie głównie dla obserwatora w bocianim gnieździe.

Problemem produkcji zasłużonego studia Rare pozostaje więc kwestia tego, jak bawić będą się gracze, którzy nie dysponują oddaną grupą piratów-znajomych do kooperacji.

Cover image for YouTube videoSea of Thieves Inn-side Story #10: Co-Op Gameplay

Każdy dysponować ma własnym okrętem, który będą mogli zmodyfikować podczas zabawy. Do własnych preferencji będzie można dostosować też wygląd postaci. W trakcie rozgrywki napotkamy zaś nieumarłych, syreny, duchy, a nawet okręty widmo.

Twórcy podkreślają, że pod względem humoru produkcja nawiązywać ma do serii przygodówek The Secret of Monkey Island. Natomiast w warstwie wizualnej deweloperzy czerpią z poprzednich projektów studia - Banjo-Kazooie i Conker.

Sea of Thieves powstaje z myślą o PC z Windows 10 i Xbox One. Premiera w tym roku.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Sea of Thieves

Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze