Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Demo Resident Evil 7 z perspektywy trzeciej osoby

Projekt fana.

Resident Evil 7 w znaczącym stopniu odchodzi od założeń poprzednich odsłon serii, zamieniając perspektywę TPP na widok z oczu bohatera. Jak jednak wyglądałaby gra bez tej kluczowej modyfikacji?

Sprawę sprawdził twórca modyfikacji Tom Humble, zmieniając pliki wykonawcze wersji demo na PC tak, by kąt widzenia pozostawał nad plecami głównego bohatera.

Jest jednak pewien istotny problem: nasza postać - Ethan - nie ma głowy. Usuwanie tej jakże kluczowej części ciała w celu oszczędzenia mocy obliczeniowych to standardowy zabieg w produkcjach FPP, wychodzący na jaw właśnie po zmianie perspektywy.

Jeśli potrafimy zignorować ten „detal”, efekty pracy Toma są całkiem interesujące, choć oczywiście dalekie od tego, co przygotowaliby sami deweloperzy. Szwankują nieco animacje, przeglądanie przedmiotów czy fakt, że kamera zawieszona jest bardzo blisko nad plecami bohatera.

Cover image for YouTube videoRESIDENT EVIL 7 teaser demo / third Person view test 🗿

Zwolennicy kamery z oczu bohatera mogą za to sprawdzić, jak wyglądałby pierwszy Resident Evil z perspektywą FPP, dzięki pracy użytkownika Rod Lima z serwisu YouTube.

Cover image for YouTube videoResident Evil "1st view" intro

Pełna wersja Resident Evil 7: Biohazard zadebiutuje już 24 stycznia na PC, PS4 i Xbox One. Skąd pomysł na zmianę perspektywy? Zapewne ze względu na szykowane wsparcie dla zestawu rzeczywistości wirtualnej PS VR.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Resident Evil 7: Biohazard

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze