Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dishonored 2 - Misja 9: Śmierć Cesarzowej - czarnorynkowy sklep, ulice, przejście do Dunwall Tower

Po odprawie na Groźnej Wrędze po raz ostatni wyruszamy do opuszczonego i ponurego Dunwall.

Nowe zadanie, jak zwykle rozpoczniesz się pokładzie Groźnej wręgi w swojej kajucie. Tym razem jednak będziesz mógł odkryć nieco ciekawych informacji, o których za chwilę. Zacznij od wstania i opuszczenia kajuty, po czym udaj się do sali narad, gdzie porozmawiaj z Anontem Sokołowem. Na pobliskim stole znajdziesz schemat - Dwuwarstwowy splot Galvaniego.

Udaj się na pokład i porozmawiaj z Meagan Foster. Warto wykraść klucz do jej kajuty i zajrzeć do niej (wejście od pokoju odpraw). W środku są dwa kościane amulety oraz informacja o prawdziwej tożsamości pani kapitan. Okaże się, że była zamieszana morderstwo cesarzowej. Możesz ją teraz zabić wypełniając działanie specjalne lub pozostawić przy życiu darując jej winy. Kiedy będziesz gotów udaj się do łodzi, aby rozpocząć właściwą część misji.


Czarnorynkowy sklep i Kurier Dunwallski

Po dotarciu na miejsce wyjdź na brzeg i wejdź po kamieniach na górę, na nabrzeże. Twoim celem jest dostanie się do Dunwall Tower. Możesz to uczynić na dwa sposoby - skierować się tam bezpośrednio lub dokładnie sprawdzić miasto.

Ostatni czarnorynkowy sklep w grze

W pierwszym przypadku wystarczy udać się na centralną ulicę i biec cały czas w prawo. Po drodze natkniesz się na grupy psów, które możesz zabijać lub ich unikać. Na końcu dotrzesz do drzwi prowadzących do Dunwall Tower. Lepiej jest jednak się nie spieszyć i dokładnie zwiedzić wszystkie zakamarki, zbierając przy tym sekrety. Pierwszym z nich jest runa, którą znajdziesz w czarnorynkowym sklepie (obrazek powyżej) do którego możesz wejść od strony portu lub ulicy. W miejscu tym możesz też kupić lub ukraść klucz do zbrojowni.

Jest to ostatni czrnorynkowy sklep przed finałem, więc warto zainwestować w ulepszenia, które cię interesują. Jeżeli chcesz okraść sklep, to musisz zdobyć klucz do kraty znajdującej się pod sklepem (znajdziesz go w Kurierze Dunwalldzkim).

Kurier Dunwalldzki

Aby zdobyć klucz przejdź przez wagon na drugą stronę bramy na głównej uliczce. Z prawej strony znajduje się Kurier Dunwalldzki (obrazek powyżej) - najlepiej dostać się do niego przez balkon na ostatnim piętrze, przeskakując z wagonu z wykorzystaniem Mignięcia/Dalekiego chwytu. Jeśli w jednej z pierwszych misji uratowałeś redaktora, to będziesz mógł z nim porozmawiać.

Rozejrzyj się nieco po pomieszczeniach, gdzie znajdziesz kilka drobiazgów, a w jednej z szafek sztabki złota. Po przeszukaniu najwyższego piętra wyjdź na klatkę schodową i zacznij schodzić na dół.

Klucz pozwalający dostać się do czarnorynkowego sklepu

Po dotarciu na parter skieruj się w prawo i przejdź przez drzwi prowadzące do zaułka. Z prawej strony jest półka z butelkami, za którymi znajdziesz klucz (obrazek powyżej) pozwalający otworzyć kratę prowadzącą do czarnorynkowego sklepu.

Możesz jeszcze nieco rozejrzeć się po okolicznych pomieszczeniach, w tym po lokacji na parterze. Oprócz kilku drobiazgów znajdziesz tu zastawione deskami podwójne drzwi prowadzące na główną ulicę. Kiedy będziesz więc gotowy opuść to miejsce i wróć do czarnorynkowego sklepu.

Brama, którą otworzysz kluczem znalezionym w Kurierze Dunwallskim

Zejdź po kamiennych schodach w dół i zlokalizuj bramę (obrazek powyżej) pod budynkiem, w którym znajduje się sklep. Otworzysz ją, dzięki znalezionemu niedawno kluczowi, dzięki czemu będziesz mógł wkroczyć na teren nielegalnej placówki handlowej. Na prawo od wejścia jest kilka skrzyń ustawionych jedna na drugiej, a powyżej nich znajdziesz dziurę w suficie. To właśnie przez nią dostaniesz się do pomieszczenia ze sklepikarką, gdzie możesz dokonać kradzieży.


Kapelusznicy i ulice Dunwall

Naprzeciwko czarnorynkowego sklepu znajduje się budynek (a konkretnie ostanie piętro) oraz uliczka zajęte przez gang kapeluszników. Po drugiej stronie bramy, z prawej, kolejna ich grupa siedzi w budynku Boyle'a (do środka możesz wejść od strony tylnej uliczki).

Zrujnowany dom z wiedźmą

Możesz je odwiedzić spodziewając się sporej liczby rywali, ale nie licz na drogocenne rzeczy - znajdziesz tam głównie drobiazgi. Przemieszczaj się dalej, najlepiej po torach nad główną ulicą. Pod tobą znajduje się kilka ogarów - jeśli zależy ci na pozostaniu niewykrytym, to dobrze jest je uśpić bełtami usypiającymi.

Z lewej strony ulicy zobaczysz zrujnowany dom (obrazek powyżej). Możesz przeskoczyć na jego piętro i zacząć wspinać się na górę. Uważaj, bo na samym szczycie znajdziesz wiedźmę (usłyszysz, jak do siebie mówi, kiedy zaczniesz się zbliżać) oraz anonimowy list.

Przejście do pokoju z runą

Na lewo od miejsca, w którym stała wiedźma, zobaczysz metalową belkę (#1 na obrazku powyżej). Przejdź po niej na drugą stronę ulicy i przeskocz na balkon z prawej (#2 na obrazku powyżej). Znajdziesz się przy mieszkaniu z dwoma kapelusznikami. Kiedy się rozejdą załatw ich po cichu.

W mieszkaniu przejdź do pokoju z prawej i zwróć uwagę na wiszący na ścianie z prawej barometr. Przestaw go, dzięki czemu odkryjesz tajne przejście, prowadzące do lokacji ze sporą ilością cennych przedmiotów, w tym kapliczki z dwiema runami.

Zabudowany dach, do którego dotrzesz przechodząc po rurze i mijając zaułek, do którego prowadzi

Po przeszukaniu mieszkania wróć na balkon i zlokalizuj rurę z prawej strony. Zacznij iść nią przed siebie, aż do zaułka, gdzie wskocz na górę. W oddali przed sobą zobaczysz zabudowany dach (obrazek powyżej), w którego stronę zacznij się kierować. Z lewej strony znajdziesz mieszkanie, a w nim leżący na rurach kościany amulet.


Mieszkanie doktora Galvaniego, zbrojownia, przejście do Dunwall Tower

Na drewnianym podeście znajdziesz też mikrofon, którego możesz użyć, aby przemówić do ludzi i wypełnić tym samym działanie specjalne. Jeśli to uczynisz, to szybko się schowaj, ponieważ po chwili pojawią się dwie wiedźmy - możesz je wyeliminować po cichu, kiedy się rozejdą.

Do Dunwall Tower możesz przejść przez główne przejście (#1) lub przez zbrojownię (#2)

Wróć na ulicę i skieruj się do bramy na końcu ulicy. Z prawej strony znajduje się dom doktora Galvaniego, który warto odwiedzić. Po otworzeniu podwójnych drzwi szybko się wycofaj, ponieważ aktywujesz pułapkę. Wróć do środka i udaj się do pokoju z lewej, gdzie znajdziesz leżący na stole schemat (Inwersja przeciwwybuchowa). Jest tu także sejf, który otworzysz wpisując kod zapisany nad kominkiem z prawej (451).


Spis treści: Dishonored 2 - Poradnik, Solucja

Więcej:

- Dishonored 2 - Misja 9: Śmierć Cesarzowej - dziedziniec, wejście do Dunwall Tower, pokój ochrony, kaplica

- Dishonored 2 - Misja 9: Śmierć Cesarzowej - wyeliminowanie Delili, działania specjalne

- Dishonored 2 - Misja 9: Śmierć Cesarzowej - sekrety i znajdźki


Po przeszukaniu mieszkania opuść je i skieruj się do Dunwall Tower. Masz dwie możliwości dostania się do kolejnej lokacji. Możesz skorzystać z głównego przejścia (#1 na obrazku powyżej), co wiąże się ze spotkaniem większej ilości przeciwników, lub przejść przez zbrojownię (#2 na obrazku powyżej) z lewej. Do budynku dostaniesz się tylko jeśli kupiłeś lub ukradłeś klucz do zbrojowni w czarnorynkowym sklepie. Stamtąd możesz wybrać nieco bezpieczniejszą trasę przez kanał Coldridge.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Dishonored 2

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.

Komentarze