The Last Guardian - pułapka, dzban, ponownie na powierzchnię

Pierwsze spotkanie z wrogami.

W opisywanych na tej stronie lokacjach nie ma ani jednej beczki.

Po zaatakowaniu przez Trico ockniesz się, a stwór będzie leżał obok. Nie przejmuj się - agresja już minęła. By przejść dalej i wydostać się z zamkniętego obszaru, musisz zejść niżej, zsuwając się po ogonie Trico. Uważaj, by nie spaść. Z ogona zeskocz na niższy poziom.

Wdrap się do biegnącego pod mostem kanału i idź cały czas prosto. Po scence prezentującej zbroje - wrogów, którzy później cię zaatakują - idź dalej. Przy pierwszej okazji skręć w lewo, następnie znowu w lewo.

Wyjdziesz na balkon. Wejdź po drabinie wyżej i pociągnij na dźwignię. Otworzy się brama, a ty zeskocz i wejdź za nią. Zwolnij przy zbrojach - gdy do nich dotrzesz, ożyją. Zacznij uciekać w stronę Trico.

tlg3sc1
Wciskaj szybko różne przyciski, by się oswobodzić

Bestia obudzi się i zacznie atakować strażników. Nie musisz mu teraz pomagać, nie mają bowiem włóczni - ale jeżeli chcesz, możesz w biegu wcisnąć kwadrat, by popchnąć wroga. Możesz też podejść do przewróconego i spróbować oderwać mu hełm.

Po starciu musisz wejść na Trico i go pogłaskać, najlepiej po szyi. To uspokoi stwora. Zejdź z niego i idź prosto, ponownie przez bramę, do samego końca. Trico pójdzie za tobą i przeciśnie głowę przez drzwi - wejdź po nim wyżej i obróć się. Po belkach nad korytarzem przeskocz do samego końca i przeskocz na łańcuch. Wyjdź na górę.

Na zewnątrz podejdź do otworu w ziemi - na dole zobaczysz pułapkę, w której byliście uwięzieni. Zawołaj Trico, a po chwili do ciebie dołączy. Podejdź do kolumn na końcu placu, wdrap się na zwierzaka i poleć mu, by wskoczył na kolumny. Zeskoczy po drugiej stronie.

Trico zainteresuje się zapachem uciekającym z budynku po prawej. Wejdź tam i przesuń dzban tak, by znalazł się na środku szyn. Trico wsadzi głowę w środkowe drzwi. Wykorzystaj to i wejdź na stwora, przeskocz na bluszcz na ścianie. Przejdź dachem do wejścia wyżej, zejdź po drabinie i przejdź po kładce do dzbana. Zatrzaśnij wieko i wyjdź na zewnątrz.

tlg3sc2
Po bluszczu możesz się wspinać

Teraz Trico musi wskoczyć na resztki kamiennych ścian po prawej stronie od wyjścia z pomieszczenia z dzbanem. Żeby to zrobił, musisz pójść w prawo i przejść dalej po wąskiej balustradzie. Stwór widząc to, wskoczy na mur.

Spis treści: The Last Guardian - Poradnik, Solucja

Następnie: The Last Guardian - Ruiny, komnata ze zbrojami, przytrzaśnięty ogon

Zawróć i idź do Trico. Skocz, by wspiąć się na niego po ogonie. Wskaż zwierzakowi przejście po prawej stronie. Po chwili powinien tam wskoczyć. Pozostań na grzbiecie Trico, aż przejdzie przez jaskinie i zeskoczy na plac po drugiej stronie.

Zejdź ze stwora, poczekaj, aż wytarza się w wodzie. Później, gdy się czegoś przestraszy i nie będzie chciał się ruszyć, podejdź do niego, by aktywować krótką „scenkę” (kamera wskaże innego stwora wyżej).

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami