Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Last Guardian - po upadku, zbroje z lustrami, woda i zawalający się korytarz

Jak zejść z gałęzi, powrót na wyższe poziomy.

Po tym, jak zostaliście strąceni przez złą bestię, zawiśniesz na gałęzi. Trico jest niżej. Zawołaj go, by wstał. Przywołaj go, a postara się ci pomóc. Musisz wskazać, by wskoczył na balkon znajdujący się nad tobą. Za pierwszym razem może mu się nie udać.

Gdy tam wskoczy, obok ciebie zwisać będzie jego ogon. Rozhuśtaj się lekko i chwyć się go, później wspinaj się na grzbiet zwierzaka. Trico zeskoczy stopniowo na sam dół i położy się, czekając na jedzenie. Przejdź przez dziurę w murze naprzeciw Trico i weź beczkę z podłogi. Musisz ją przenieść do bestii.

Beczkę musisz przerzucać. Przejdź do końca w prawo i wejdź na fragment podłogi podwyższający się nieco i przerzuć beczkę w lewo, nad wąskim przesmykiem. Przeskocz szybko za nią i złap ją, by nie spadła. Następnie rzuć ją na wprost, na kwadratowy fragment. Z niego przerzuć ją nad kolejną dziurą, a później jeszcze raz ku schodom. Weź ją i idź na górę.

Kolejna dawka przerzucania beczek - uważaj, by nie zdążyły spaść

Wyjdź bramką na zewnątrz i zrzuć beczkę na dół, po czym zeskocz na Trico. Przenieś beczkę tak, by znalazła się tuż przed nim. Gdy ją zje, wejdź na jego grzbiet. Wskaż ku górze, by stwór zaczął wskakiwać wyżej. Musicie dostać się na dach. Z dachu przeskoczycie na wystające elementy przy budowli na wprost (jeżeli stwór zwleka, pamiętaj o przycisku R1 i trójkącie oraz lewym analogu do wskazywania celu).

Po prawej w bramie zobaczysz dwóch wrogów z tarczami z luster. Zejdź po ogonie Trico i przeskocz na chodnik w murze po lewej. Idź teraz prosto, a potem wzdłuż ściany, następnie przeskakuj po platformach. Dalej, za zakrętem przeskocz na brązowe uchwyty w murze, by się wspinać.

Wskocz przez okno do pomieszczenia, szybko podnieś się i omijając wrogów biegnij po schodach i w lewo, ku przeciwnikom z lustrami. Potrąć ich (kwadrat) z rozbiegu, a Trico przyjdzie ci z pomocą. Pomóż mu, wyrywając hełmy leżącym przeciwnikom. Po starciu wejdź do pomieszczenia za mostkiem przez dziurę w kracie i weź beczkę dla Trico. Postaw ją przy otworze, by ją wypchnąć.

Następnie wyjdź jedynym dostępnym przejściem. Wejdź na Trico w korytarzu i wskaż, by wyskoczył oknem po lewej. Potem wskaż wyżej, by wskoczył na budynek naprzeciwko, a następnie na kolumnę obok i do korytarza. Przejdziecie dalej i Trico nadepnie na drewniany panel, który zamknie bramę. Cofnij się i wejdź po drabinie w bok, by dalej pociągnąć za łańcuch, który otworzy przejście.

Pociągnij i przytrzymaj łańcuch, by Trico zdążył przejść

Gdy Trico przejdzie przez bramę, puść łańcuch i biegnij do towarzysza. Jest niżej. Nie bój się wysokości - zeskocz na zwierzaka. Później musisz popchnąć dzban, ale tylko trochę. Z grzbietu Trico wejdź na mostek i idź w lewo, by użyć dźwigni, która przestawi szyny. Teraz możesz przepchnąć dzban prosto. Gdy to zrobisz, spadniesz niżej, do wody.

Zepchnij do wody skrzynię i... czekaj. Nie wiemy dlaczego, ale ten fragment za każdym razem się dłuży. Cały czas staraj się wołać Trico i wskazywać przeciwny do miejsca, w którym stała skrzynia, koniec pomieszczenia. Przepchnij też skrzynię w wodzie pod ścianę na końcu. Po jakimś czasie nawoływania Trico powinien zniszczyć deski na górze i opuścić ci swój ogon. Wdrap się po nim.


Spis treści: The Last Guardian - Poradnik, Solucja

Następnie: The Last Guardian - Arena i katapulta, nurkowanie, zły stwór


Teraz Trico musi wskoczyć wyżej, na zawaloną kolumnę i dalej, na samą górę. Na szczycie, w pomieszczeniu, pokona jedną zbroję. Wskaż mu, by podsadził cię do jedynego okna bez krat i wyjdź na zewnątrz. Poruszaj się wzdłuż budynku w lewo i zeskocz na dach korytarza. Idź nim do końca i zeskocz do środka.

Wracaj w stronę budynku z Trico. Korytarz zacznie się zawalać, przeskakuj nad otworami w podłodze. Podbiegnij do drzwi. Bestia odgoni wroga, a ty zacznij uciekać z powrotem. Na końcu musisz w ostatniej chwili skoczyć, a później złapie cię Trico. Zatrzymacie się na kolumnie. Każ stworowi przeskoczyć na skalną półkę po lewej, a później na dół, na platformę przed budynkiem.

Read this next