The Last Guardian - obracający się strażnicy, pojemnik, Trico otwierający bramę

Kolejne spotkania z przeciwnikami i podróż przez ruiny.

Po przeskoczeniu nad przepaścią i zebraniu beczki przejdźcie w lewo. Tam wejdź na Trico i wskaż tak, by oparł się o budynek. Po prawej zobaczysz drabinę, musisz do niej doskoczyć. Wejdź na górę i idź cały czas w prawo, po murku, potem po drewnianej kładce. Gdy przejdziesz na drugą ścianę budynku, chwyć się krawędzi, wejdź wyżej, a później wejdź przez otwór.

W budynku musisz po belkach przedostać się w stronę środka mostu. Możliwe, że istnieje jakaś droga bezpiecznego zejścia, ale szybciej będzie, jeżeli po prostu zeskoczysz. Tak, jest wysoko, ale przypominamy - nie możesz zginąć. Po upadku po prostu odczekaj w miejscu, aż chłopiec znów będzie normalnie się poruszał.

Teraz musisz ominąć obracające się zbroje przy wejściu, by dostać się do łańcucha i otworzyć bramę dla Trico. Uważaj, by nie wejść w pole widzenia wrogów. Podbiegnij do tego po prawej, gdy tylko przestanie „patrzeć” w twoim kierunku i od razu chwyć za uchwyt łańcucha. Ciągnij, by wpuścić Trico. Powinieneś zdążyć, unikaj wrogów. Po walce, jak zawsze, pogłaszcz stworka.

Przejdź na drugi koniec pomieszczenia i zawołaj Trico. Wejdź na niego i wskaż na górę, by oparł się o ścianę. Przeskocz na wprost, wejdź po drabinie po prawej i wyjdź otworem w murze na zewnątrz. Przesuwaj się wzdłuż muru, opadnij niżej. Stań na gzymsie, zamiast zwisać i idź do końca, gdzie wejdź otworem do środka. Przejdź na belki.

tlg5s1
Zanim wejdziesz na górę, strażnicy cię nie zauważą

Zeskocz na środek mostu i... wczytaj ostatni punkt kontrolny. Zaufaj nam. W ten sposób zaczniesz na moście, ale poza zasięgiem strażników obracających się przy wejściu. Zeskocz po dużej kolumnie po prawej stronie na niższy poziom mostu i przejdź pod spodem do końca. Teraz musisz tylko poczekać na odpowiedni moment, by szybko się wspiąć i podbiec do łańcucha. Pociągnij go, by wpuścić Trico.

Teraz przeciwników jest sześciu, ale żaden nie ma włóczni. Możesz jednak w miarę możliwości pomóc zwierzakowi. Po starciu uspokój kompana, podejdź do zamkniętej bramy i znowu przywołaj Trico, by wspiął się na ścianę. Przeskocz prosto z jego głowy, przejdź w lewo, wyjdź na zewnątrz. Po lewej pociągnij dźwignię i zejdź na dół po drabinie.

Zrzuć lustro z mostu, zawołaj Trico i wejdź na niego. Teraz trzymaj się stwora (przytrzymując kółko, jednocześnie głaszcząc zwierzaka), bo sam wskoczy on na kolejne kolumny. Dotrzecie do okien, w których widać trochę trawy. Jeżeli sam Trico tam nie wskoczy, wskaż mu cel. Zeskoczycie w środku na dół.

Ze zwierzaka przeskocz na zwisający z góry łańcuch. Wspinaj się i przeskocz na drewniane schody. Przejdź nimi na drugą stronę i pociągnij za dźwignię, po czym wracaj do Trico. Znów na niego wejdź. Teraz stwór będzie co chwila skakał tam, gdzie zapaliła się latarnia - jeżeli tego nie robi, wskaż mu punkt na górze. Gdy skoczy, przeskocz z niego na drewnianą kładkę przy ścianie.

tlg5s2
Skocz na kładkę i idź w lewo

Przejdź kładką dalej. W pomieszczeniu skocz na okrągłą klatkę i wejdź na nią. Przeskocz z niej na półką, pod którą jest łańcuch i zejdź po łańcuchu na dół. Obok, na ścianie jest dźwignia. Pociągnij ją, by obniżyć łańcuch i zdejmij z niego pojemnik. Teraz idź w górę po schodkach. Odłóż na chwilę pojemnik, by odblokować drzwi i idź dalej, wracaj na dół do Trico (musisz upuścić pojemnik i zeskoczyć).

Zawieś pojemnik na łańcuchu i ustaw się przy zamkniętej bramie. Trico będzie ciągnął za pojemnik, w efekcie otwierając trochę przejście. Musisz szybko przejść (najlepiej wykonać sus do przodu wciskając kwadrat), gdy brama uchyli się wystarczająco. Po drugiej stronie zwróć uwagę na belkę z okrągłymi elementami. Stań za nią i wepchnij ją na pochylnię.

Spis treści: The Last Guardian - Poradnik, Solucja

Następnie: The Last Guardian - Rozpadający się most, komnata z przesuwanym łańcuchem

Teraz stań po lewej stronie przedmiotu i zepchnij go tak, by spadł przed bramę. Ustawi się pionowo - musisz nim teraz zablokować bramę. Pchaj więc obiekt do przodu. Cierpliwości - Trico w końcu pociągnie łańcuch tak, że brama otworzy się na tyle, że wepchniesz obiekt pod nią. W ten sposób otworzyłeś drogę dla zwierzaka.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami