Nowa postać i odświeżony interfejs w aktualizacji Dota 2

Oraz drzewko talentów.

Monkey King pojawił się na ustach fanów Dota 2 jeszcze w sierpniu tego roku, lecz na potwierdzenie musieliśmy czekać do wczorajszego wieczora, do oficjalnego ogłoszenia aktualizacji 7.00 do tej popularnej produkcji sieciowej.

To jednak nie kolejna postać, lecz nowe drzewka talentów w największym stopniu zmodyfikują tę grę MOBA od Valve. Gracze wybiorą specjalne talenty na 10, 15, 20 i 25 poziomie doświadczenia, modyfikując posiadane umiejętności i statystyki.

Każda postać ma inne bonusy tego rodzaju, układane w rozgałęziające się drzewo - więc wybór jednej gałęzi blokuje inną. Jak podano na przykładzie, Wraith King na 15 poziomie wybierze +15 prędkości poruszania się lub +200 punktów życia, ale nie oba te talenty.

Wspominany Monkey King to postać walcząca na krótkim dystansie, jako carry. Za pomocą umiejętności ultimate - Wukong's Command - przyzwie do pomocy małpich towarzyszy. Może też zmieniać wygląd, by oszukać przeciwnika.

Nie brakuje oczywiście nowych dodatków do kupienia w sklepie dla nowej postaci, w tym pakietu komentatorskiego czy zestawu modyfikującego oprawę graficzną mapy.

1
Małpi Król

Inną ważna innowacją w wersji 7.00 jest kompletnie przeprojektowany HUD i interfejs. Postawiono na minimalizm i większą przejrzystość. Inaczej wygląda belka górna, mapa, pasek postaci czy menu sklepu i kuriera.

Zmienia się również faza pregame, przed rozpoczęciem meczu. Ekran wyboru postaci także doczekał się odświeżenia, z naciskiem na więcej informacji na temat kompozycji drużyny czy sugerowane postacie do wyboru. Jest też 30-sekundowa faza planowania, gdzie możemy wskazać pożądaną alejkę i przeprowadzić ostatnie przygotowanie do rywalizacji.

Szczegóły znaleźć można na oficjalnej stronie. Aktualizacja 7.00 zadebiutuje jeszcze dzisiaj. Zapowiada się na ważny krok w rozwoju popularnej produkcji, a opisane powyżej nowości to tylko wierzchołek góry lodowej.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami