Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Rozpoczęły się otwarte testy sieciowego Gigantic

Na PC oraz Xbox One.

Wczoraj na PC z Windowsem 10 oraz Xbox One uruchomiono otwarte testy nastawionego na rozgrywkę sieciową Gigantic.

Aby wypróbować produkcję rozwijaną przez deweloperów ze studia Motiga, należy pobrać klienta bety - w wersji komputerowej lub konsolowej - z cyfrowego sklepu firmy Microsoft.

Warto podkreślić, że gra oferuje możliwość wspólnej rozgrywki pomiędzy posiadaczami PC z systemem Windows 10 oraz Xbox One.

Tytuł opiera się na zmodyfikowanych nieco elementach popularnego gatunku MOBA. Gracze biorą udział w starciach pięcioosobowych drużyn, walcząc u boku ogromnych Strażników. Głównym celem jest oczywiście pokonanie bestii przeciwnika, kierowanych także przez sztuczną inteligencję.

Całość przypomina grę akcji TPP - kamerę umieszczono w perspektywie trzeciej osoby, a podczas zabawy można skorzystać miedzy innymi z uniku, sprintu oraz celowania.

W wersji testowej twórcy oddali do dyspozycji graczy szesnastu bohaterów, których można odblokować z pomocą koron - gromadzonej w trakcie rozgrywki wirtualnej waluty. Postacie reprezentują określone klasy i dysponują unikalnymi dla siebie umiejętnościami.

Nie zabrakło też systemu rozwoju - wraz z postępami w meczu awansujemy na kolejne poziomy doświadczenia, co zaś umożliwia zdobycie dodatkowych zdolności do wykorzystania w walce.

Docelowo produkcja zostanie wydana także na PC ze starszymi systemami operacyjnymi Microsoftu - Windows 7 oraz 8.

Zobacz na YouTube

Gigantic bazuje na modelu Free to Play, co oznacza, że grać można bez konieczności wydawania pieniędzy. Twórcy przygotowali jednak płatny zestaw Founder's Pack.

Kosztujący 138 zł pakiet natychmiastowo odblokowuje wszystkich oferowanych w becie bohaterów oraz gwarantuje wcześniejszy dostęp do czterech protagonistów, którzy pojawią się w przyszłości. Do tego skórki dla postaci Tyto the Swift i Charnok oraz wyświetlana na profilu użytkownika unikalna ikona.

Za produkcję odpowiada Motiga - studio założone przez Jamesa Phinneya, który w przeszłości był głównym projektantem takich tytułów, jak Starcraft, Guild Wars czy State of Decay.

Read this next