Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórca uniwersum 1920+ prezentuje bohaterkę strategii Iron Harvest

Anna i jej miś.

Jakub Różalski - twórca uniwersum 1920+ - zaprezentował w serwisie społecznościowym jedną z głównych postaci, jaką pokierujemy w kampanii fabularnej taktycznego Iron Harvest.

Pierwsze wzmianki o tytule pojawiły się w maju tego roku, ale wówczas nieznana była nazwa zarówno samej gry, jak i studia, które miałoby zająć się projektem.

Teraz wiemy już, że za prace odpowiada niemieckie King Art Games, porównujące Iron Harvest do innych popularnych strategii w czasie rzeczywistym, z naciskiem na działanie mniejszych oddziałów, jak Company of Heroes i Men of War.

Różalski potwierdził na Facebooku, że jedną z frakcji w grze będą siły polskie, a każda strona konfliktu otrzyma własną kampanię fabularną.

„Chciałbym przedstawić Annę, główną postać polskiej kampanii w grze Iron Harvest. Choć specjalizuje się w zwiadzie i strzelaniu wyborowym, to nie chcecie wejść jej w drogę także w bezpośredniej walce” - ostrzega. „Ma bowiem owłosionego i bardzo potężnego ochroniarza, niedźwiedzia Wojtka.”

Miś jest oczywiście nawiązaniem do prawdziwego zwierzęcia o tym samym imieniu, towarzyszącego żołnierzom 22 Kompanii Zaopatrywania Artylerii podczas II wojny światowej. Prawdziwy Wojtek doczekał się nawet stopnia kaprala.

Miś to prawie jak piesek

Wykreowane przez Różalskiego uniwersum przedstawia alternatywną wersję historii, łącząc wschodnioeuropejskie klimaty oraz ułanów ze steampunkiem i wielkimi robotami. Świat wykorzystano już do innych projektów - wspomniana Anna pojawia się na przykład w planszowym Scythe.

Iron Harvest ukaże się w 2018 roku na PC, PS4 i Xbox One.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Iron Harvest

PS5, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze