Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fragmenty rozgrywki w nowych trailerach taktycznego The Dwarves

Premiera w grudniu.

Deweloperzy ze studia King Art Games opublikowali nowe filmy poświęcone taktycznej grze RPG o nazwie The Dwarves. W nagraniach nie zabrakło oczywiście fragmentów gameplayu.

Pierwszy ze zwiastunów jest podziękowaniem dla graczy, którzy wsparli projekt na Kickstarterze. W trakcie internetowej zbiórki twórcom udało się zebrać nieco ponad 310 tysięcy dolarów.

Autorzy przekonują, że dzięki pomocy użytkownikom, udało im się rozbudować produkcje o dodatkowe elementy. Przygotowano między innymi nowy system walki oraz nagrano ścieżkę dźwiękową z wykorzystaniem orkiestry i chóru.

Zobacz na YouTube

Ponadto opracowano 5 tysięcy animacji dla pojawiających się na ekranie postaci, 70 zróżnicowanych umiejętności, którymi dysponować mają protagoniści (tych będzie 15), a także ponad 20 minut przerywników filmowych.

Natomiast drugi materiał skupia się na Narmorze - jednej z bohaterek, którą będziemy mogli pokierować podczas zabawy. To elficka zabójczyni, która potrafi między innymi teleportować się za plecy wrogów, by zadać śmiertelny cios.

Zobacz na YouTube

The Dwarves ukaże się 1 grudnia na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Produkcja opiera się na serii książek „Die Zwerge” autorstwa Markusa Heitza. Cykl nie trafił jeszcze do Polski, choć ostatni - czwarty - tom ukazał się w 2008 roku.

Akcja gry koncentruje się na znanych z wielu światów fantasy przedstawicielach tytułowej rasy sympatycznych brodaczy.

Wcielimy się w Tungdila - wychowanego wśród ludzi krasnoluda. Wraz z bohaterem wyruszymy na przygodę, w celu odnalezienia piętnastu towarzyszy.

Nie zabraknie oczywiście walki, która przedstawiona zostanie w rzucie izometrycznym. Przed każdą potyczką wybierzemy maksymalnie cztery postacie, które wspomogą nas w starciach z przeciwnikami.

Poza bitwami będziemy przemieszczać się po ogólnej mapie świata. Twórcy jednocześnie podkreślają, że istotnym elementem produkcji ma być symulacja fizyki.

Warto przy okazji wspomnieć, że studio King Art Games pracuje jeszcze nad Iron Harvest - strategią czasu rzeczywistego osadzoną w wykreowanym przez Jakuba Różalskiego uniwersum „1920+”.

Read this next