Blizzard szykuje kampanię dla Overwatch?

Tajemnicze ogłoszenia.

Na oficjalnej stronie studia Blizzard, w sekcji z ogłoszeniami o pracę pojawiły się dwie interesujące oferty związane z „nieogłoszoną grą/projektem”.

Inżynier oprogramowanie ma zająć się pracą nad „zaawansowanym silnikiem FPP”, a zainteresowane osoby powinny posiadać doświadczenie w gatunkach z widokiem z perspektywy pierwszy osoby lub w innych tytułach stawiających na akcję.

1
Kooperacja raz już się pojawiła

Dalszych wskazówek brak, ale istnieją pewne przesłanki mówiące o tym, że mamy do czynienia z kampanią dla Overwatch. Trudno bowiem oczekiwać, żeby Blizzard miał zająć się inną strzelanką FPP.

Producent tej gry - Jeff Kaplan - już wcześniej w tym roku zapewniał o chęci przygotowania trybu kooperacji.

- Wszyscy wiedzą, że Blizzard lubi opowiadać historie i uwielbia tworzyć kampanie, w kooperacji i dla pojedynczego gracza - mówił podczas jednej z sesji pytań i odpowiedzi. - Widać to w wielu innych grach: StarCraft, Diablo, World of Warcraft.

- W studiu nie brakuje pasji i doświadczenia, związanych właśnie z treściami dla pojedynczego gracza, lub, co bardziej prawdopodobne dla Overwatch... z czymś bardziej kooperacyjnym. Ale do tego jeszcze daleka droga, to odległa myśl.

Te słowa padły w maju, na krótko po premierze Overwatch. Tymczasem ostatnie wydarzenie specjalne w grze, związane z obchodami Halloween, przez krótki czas oferowało właśnie tryb współpracy dla maksymalnie czterech osób, odpierających kolejne fale ataków. Być może Blizzard planuje podążyć w tym kierunku.

Uniwersum strzelanki jest bogate, a kampanie fabularne z karcianki Hearthstone pokazują, że studio rzeczywiście szuka okazji na zaoferowanie treści dla samotnych graczy.

Pewną wskazówką może być też fakt, że Blizzard zdecydował się kilka dni temu anulować prace nad komiksem w świecie Overwatch. To może sugerować, że studio ma własne pomysły na rozwój ogólnej fabuły. „Postanowiliśmy skierować opowieść w innym kierunku” - napisano w komunikacie.

Cokolwiek by się nie stało, na efekty na pewno przyjdzie jeszcze poczekać. Proces rekrutacji dopiero ruszył, a rozszerzanie treści w Overwatch niemal słynie już z wolnego tempa. Dopiero co wprowadzono drugą popremierową postać - Sombrę - oraz tryb Arcade.

Plany są bogate: Symmetra przechodzi spore zmiany, do sprawdzenia na publicznych serwerach testowych, a dalsza przyszłość to mapa Oasis oraz profesjonalna liga esportowa.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami