Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dziś premiera dodatku Survival, z nowym trybem do The Division

Jest też kolejna łatka.

Drugi płatny dodatek do sieciowej strzelanki The Division debiutuje dzisiaj na PC i Xbox One. Survival wprowadza nowy tryb rozgrywki, lecz posiadacze PS4 muszą poczekać do 20 grudnia.

Rozszerzenie dostępne jest do kupienia osobno lub - bez dodatkowych opłat - dla posiadaczy przepustek sezonowych do gry.

Pogoda jak za oknem

Survival w znaczącym stopniu modyfikuje warunki rozgrywki, wprowadzając tytułową sztukę przetrwania i konieczność dbania o podstawowe potrzeby naszych postaci. Mowa o ciepłym ubraniu, zapasach, jedzeniu, wodzie czy lekarstwach.

Akcja toczy się na zaśnieżonych mapach, na które zrzucane są grupy 24 graczy. W zależności od wybranego trybu, możemy współpracować, by wspólnie walczyć z niebezpieczeństwami, w tym z nowymi przeciwnikami - Łowcami. Możliwa jest także rywalizacja.

Na miejsce przybywamy bez zaawansowanego wyposażenia zgromadzonego w standardowej kampanii. Celem jest dotarcie do centrum lokacji, gdzie znajduje się szczepionka, która może wyleczyć tajemniczą chorobę, na jaką zapadły nasze postacie.

Jeśli otrzymamy odpowiednią liczbę obrażeń i nie „wskrzesi” nas pobliski towarzysz, kończymy rozgrywkę i opuszczamy serwer. Sesja dla 24 osób może trwać maksymalnie dwie godziny - potem zabija nas wspomniany wirus.

Zobacz na YouTube

Dzisiaj na PC i Xbox One trafia także kolejna łatka The Division. „Nieco później” ukaże się także na PS4, lecz nie podano jeszcze konkretnego terminu. Aktualizacja wprowadza między innymi kolejny poziom trudności - Tier 5. Wrogowie są to na 34 poziomie, a maksymalny poziom sprzętu to 256.

Wzorem Diablo, są także unikatowe elementy wyposażenia o własnych nazwach, po jednym na slot. Te znajdziemy jednak tylko na poziomie Tier 5 lub właśnie w zmaganiach Survival. Listę znaleźć można na oficjalnym blogu Ubisoftu.

Pojemność schowka zwiększono z 70 do 150 przedmiotów, przeciwnicy mogą teraz zostawić po śmierci materiały do rzemiosła, a sprzedawcy skalują się wraz z poziomem naszego ekwipunku.

Read this next