Watch Dogs 2 - Policja do wynajęcia

Przeprowadzamy zaawansowane śledztwo w sprawie, w którą zamieszani są skorumpowani policjanci.

Josh posiada całkiem ciekawą informację, której jednak nie chce przekazywać telefonicznie. Udajemy się zatem do kwatery DedSecu, a po krótkim dialogu zmierzamy na spotkanie z pracownicą socjalną w Oakland. Jest to spory kawałek, więc możesz skorzystać z szybkiej podróży.

Jeśli jednak lubisz podróże w świecie Watch Dogs 2, nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś dostał się tam korzystając z jakiegokolwiek pojazdu. W tym zadaniu czeka cię sporo podróżowania, więc decyzja należy do ciebie.

Po rozmowie z kobietą musisz uzyskać dostęp do archiwów bezpieczeństwa ctOS-u. Po prostu wdrap się po rusztowaniach widocznych na poniższym obrazku i pokonaj kilka poziomów. Potem wykonaj interakcję na skrzynce kontrolnej.

059
W grze czasami poczujesz się jak Asasyn.

Dzięki powyższej operacji Josh zyska dostęp do archiwalnych nagrań z kamer bezpieczeństwa, dzięki czemu będziecie mogli zrekonstruować typowe działanie przestępców na tym terenie. Musisz zbadać pięć tropów. Polega to tylko na spojrzeniu na wszystkie ikony z pytajnikami przez kilka sekund.

Gdy już zbadasz tropy, musisz przygotować zasadzkę, w której ukradniesz pojazd. Śledztwo sprawiło, że zostały oznaczone typowe pozycje przeciwników, a także ścieżki jazdy samochodów. To, co musisz zrobić na pewno, to odblokować sobie wózkiem widłowym przejazd od strony zachodniej. To właśnie tamtędy będziesz uciekał.

Poza tym nie ma tu zbyt dużo do zrobienia. Ukryj się na którymś z rusztowań, skąd poprowadzisz skuteczny ostrzał. Przytrzymaj wskazany przycisk, aby rozpocząć dalszy przebieg misji. Po likwidacji wszystkich wsiądź do samochodu i - jeśli trzeba - zgub pościg. Później porzuć samochód w wyznaczonym punkcie odbioru.

Zniszcznie ciężarówek z narkotykami w rafinerii

Teraz spotkaj się w dokach z Mirandą i po krótkiej rozmowie udaj się do rafinerii, gdzie czeka cię kolejne mini-śledztwo i zastawienie pułapki. Aktywuj skrzynkę kontrolną, aby Josh mógł przygotować odtworzenie poczynań handlarzy. Ponownie zbadaj pięć tropów, po czym zabierz się za przestawianie dużych, czerwonych zbiorników z łatwopalną substancją.

060
Wybuchające beczki. Zawsze tam, gdzie potrzebujesz ich najbardziej!

Beczki ustaw w bezpośrednim sąsiedztwie miejsc, gdzie będą zaparkowane furgonetki. Gdy już uporasz się z tym zadaniem, zajmij miejsce na jednym z podwyższeń, gdzie będziesz mógł schować się za zasłoniętymi elementami rusztowania. Dzięki temu stworzysz szansę pozostania nie wykrytym.

Gdy już aktywujesz dalszy ciąg działania, wysadź zdalnie wcześniej ustawione zbiorniki. Jeśli zniszczysz w ten sposób wszystkie ciężarówki, musisz opuścić okolicę. Może się zdarzyć, że zostaniesz wykryty, wówczas czeka cię jeszcze strzelanina. Spróbuj jednak dostać się na wybrzeże, gdzie znajduje się łódź motorowa. W ten sposób najszybciej uciekniesz z miejsca i pozbawisz gangsterów możliwości pościgu.

Kradzież furgonetki z doków

Po rozmowie z Joshem udaj się do doków, gdzie czeka cię ostatnie śledztwo. Zastaw elektroniczne pułapki, do których ściągniesz nieprzyjaciół. Na około dziesięć metrów przed karetką rzuć też ładunki wybuchowe, do których zwabisz opancerzonego przeciwnika. To właśnie z nim możesz mieć najwięcej problemów.

Gdy już zechcesz rozpocząć ciąg dalszy zadania, wdrap się do otwartego kontenera bezpośrednio nad miejscem, gdzie ma być zaparkowana karetka. Jest to miejsce, gdzie nie powinieneś zostać zauważony i skąd będziesz miał dobry widok na przeciwników ustawionych wyżej. Możesz ich zneutralizować paralizatorem.

Gdy już pojawią się wszyscy, zacznij ściągać wrogów w pułapki, a do pozostawionych ładunków zwab opancerzonego przeciwnika. Dwa wybuchy powinny skutecznie ostudzić jego zapał. Teraz szybko zeskocz na dół i przejmij ambulans. Wyjedź w lewo i zgub pościg. Nie powinien być nazbyt intensywny, najłatwiej zgubisz go wjeżdżając do miasta i któregoś z okolicznych parków, gdzie wrogowie gubią się znacznie szybciej, niż na ulicach. Po zgubieniu ogona dostarcz pojazd we wskazane miejsce.

Ratujemy Kestrela z Alcatraz

Twoim następnym celem jest Alcatraz, czyli słynne więzienie na wyspie. Choć w tym momencie jest to obiekt turystyczny, policja często go zamyka i wykorzystuje do swojej nielegalnej działalności. Udaj się tam i wejdź do głównego korytarza gmachu. Wdrap się na górę, a potem po jednej z drabin na dach. Tam wykonaj interakcję na skrzynce kontrolnej.

Po krótkim przerywniku czeka cię trudne zadanie. Musisz uratować mężczyznę przetrzymywanego w celi. Możliwości jest sporo, nawet użycie siły wchodzi tu w rachubę. Jeśli jednak chcesz uciec się do tego rozwiązania, wyposaż się wcześniej w granatnik lub rozwiń umiejętność dotyczącą odwołania śmigłowca.

061
Decydując się na rozwiązanie siłowe w środku więzienia, a nie na dachu, bądź gotowy na błyskawiczną porażkę. Ta metoda nie przyniesie ci nic dobrego.

Przebywając na dachu Alcatraz zacznij robić zadymę i pozbądź się śmigłowca. Przy wejściach na dach możesz rozmieścić ładunki wybuchowe lub paraliżujące, które aktywujesz w momencie wdrapywania się tam policjantów. Po likwidacji wszystkich przejmij klucz dostępu od jednego ze strażników, po czym otwórz celę i uwolnij więźnia. Najtrudniejsze będzie w tym momencie pozbycie się ogona i ucieczka, do której powinieneś wybrać jedną z łodzi motorowych znajdujących się u wybrzeży wyspy.

Jeśli ze strzelaniem jest ci nie po drodze, najpierw wskocz na najwyższe piętro i sparaliżuj patrolujących okolicę klatki schodowej strażników. Wróć na dach, po czym wypuść Quadkoptera, którym zhakujesz klucz dostępu od komendanta. Jeśli twój dron zostanie zniszczony, po prostu poczekaj, aż zregeneruje się i użyj go ponownie.

Teraz użyj jeżdżącego Skoczka, którym odwrócisz uwagę policjantów. Dostań się na środkowy poziom, objedź go dookoła i skup się na dojechaniu do właściwej celi i szybkim otworzeniu wrót. Nie zamkną się już, więc jest to spore ułatwienie. Teraz wróć do sterowania dronem latającym. Jeśli posiadasz funkcję zrzucania ładunków, poślij ich kilka w największe skupiska strażników.

Spis treści: Watch Dogs 2 - Poradnik, Solucja

Następnie: Watch Dogs 2 - Nowa gra

Sparaliżuj ich bez korzystania z wybuchu, który ściągnąłby posiłki. Szybko zeskocz z dachu, zbiegnij o poziom niżej i strzelając z paralizatora do niedobitków, przepchnij się do okolic celi. Na pewno zostaniesz zauważony, ale wówczas po prostu biegnij przed siebie. Wykonaj interakcję przy więźniu, po czym błyskawicznie wracaj na dach. Uwolniony mężczyzna zadba o siebie sam, więc skup się na własnym bezpieczeństwie.

062
Już za chwilę będziesz mógł pochwalić się ucieczką z Alcatraz.

Jeśli nie narobiłeś zbyt dużo hałasu i nie ścigają cię strażnicy, po dotarciu na dach biegnij na północno-zachodni skraj budynku, gdzie znajduje się winda. Wskocz do niej, po czym przejmij kontrolę nad urządzeniem. Zjedź na dół i wybiegnij przez otwór w murze od strony południowej. Stamtąd czeka cię już krótka droga do wybrzeża i łodzi motorowej, którą się ewakuujesz.

Uważaj jednak, gdyż w tamtym miejscu możesz się jeszcze naciąć na policjantów. Jeśli nie masz dużego poziomu poszukiwań, postaraj się ich zignorować lub obiec dookoła. Jeśli jednak jesteś ścigany, błyskawicznie kieruj się w stronę łodzi i uciekaj poza wyznaczony na radarze obszar.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami