Watch Dogs 2 - Śledzeni

Wyruszamy na wojnę z FBI i odzyskujemy maskę Śruby.

Źle się dzieje w szeregach DedSecu. Po zadaniu Wojna hakerów okazuje się, że na naszym tropie jest FBI i w tym celu spotykamy się z członkami naszej grupy w barze Thalassa. Po krótkim dialogu w nadmorskiej restauracji udajemy się w wyznaczony rejon, aby pobrać dane od szpiega.

Musimy znajdować się w wyznaczonym na radarze okręgu, lecz teren jest strzeżony przez FBI. Aby uniknąć wykrycia i konfliktu już na samym starcie misji, zachodzimy obszar od południowej strony i wdrapujemy się po widocznej na poniższym obrazku drabinie.

Na tarasie jednego z domów ukrywamy się za dużą doniczką z kwiatami i cierpliwie czekamy, aż na nasz telefon pobiorą się poszukiwane dane. W pewnym momencie ekipa federalnych odkryje twoje włamanie i rozpocznie poszukiwania. Jeśli wcześniej nie dałeś się zauważyć, nie powinni odkryć twojego położenia.

051
W tym miejscu powinieneś być bezpieczny po sam koniec pozyskiwania danych.

Jeśli jednak nasza pozycja zostanie odkryta, szybko wskocz do furgonetki i postaraj się zgubić ogon. Po pobraniu danych spotkaj się ze Śrubą w wyznaczonej kawiarni. Po krótkim dialogu wybierz aplikację Driver SF na swoim smartfonie i kliknij opcję Taksówka na żądanie. Przejmij wskazany samochód i jedź po Mirandę.

Zawieź kobietę pod wskazany adres, w międzyczasie dowiadując się o dalszych szczegółach. Udaj się w okolicę Dellum's Tower, a następnie skorzystaj z budki telefonicznej. Pójdź do budynku FBI i wjedź zastaną tam windą na górny poziom. Na razie nie przejmuj się strzeżonym terenem, tylko przemknij lewym obszarem biura. Z klatki schodowej wejdź na szczyt, gdzie ominiesz pracownika technicznego.

052
Wejdź po drabinie do podnóży wieży nadawczej i rozpocznij hakowanie modemu.

Po aktywacji skrzynki kontrolnej czeka cię zhakowanie obejścia sieciowego. To tylko kilka ramion do przeklikania. Jedno z nich aktywuje się na określony czas, ale jest to aż dwie minuty, dlatego czasu masz z dużym zapasem. Po udanym hakowaniu zamontuj modem przy antenie.

Teraz musisz wrócić do strzeżonego terenu i przejść na drugą stronę budynku. Napotkasz tam wielu strażników, których uwagę musisz odciągać różnymi sprzętami elektronicznymi. Najtrudniejsze może okazać się przejście korytarzem, gdzie prawie na pewno napotkasz co najmniej jednego strażnika. Użyj na nim paralizatora i szybko przejdź dalej. W razie potrzeby, korzystaj z dostępnych osłon.

Przy pomieszczeniu, gdzie znajduje się serwer FBI, zhakuj czerwoną skrzynkę, aby drzwi prowadzące do środka się odblokowały. Po pozyskaniu danych musisz ewakuować się z tego miejsca przy użyciu tej samej drogi. Raz jeszcze musisz więc przemykać za plecami pracowników. W przypadku wykrycia po prostu uciekaj z budynku korzystając z tej samej windy.

Teraz udaj się w miejsce wskazane przez Śrubę, gdzie musisz zamontować kolejny modem na antenie. Miejsce nie jest strzeżone, dlatego nie spiesz się. Po wykonaniu interakcji na skrzynce rozpocznie się proces obejścia sieciowego. Do odblokowania jednego węzła będziesz musiał użyć Skoczka, którym wjedziesz pod podłogę anteny.

Po odblokowaniu węzła na suficie, będziesz musiał dwukrotnie przestawiać ramiona na podłodze, aby odblokować wszystkie strumienie danych. Dopiero wtedy aktywny stanie się punkt na szczycie wieży. Po jego aktywowaniu odblokuj główny węzeł, po czym zainstaluj modem przy skrzynce.

W tym momencie uruchomi się przekaz z kryjówki FBI, gdzie przetrzymywany jest Śruba. Zhakuj telefon agenta, po czym obserwuj dalszy rozwój spotkania. Śruba stracił maskę, ale finalnie został wypuszczony. Teraz udaj się do wspomnianej kryjówki, gdzie będziesz musiał się nieco napocić.

Odzyskiwanie maski Śruby i pobranie danych FBI

Już na wstępie informujemym, że przejście tego etapu misji za pomocą użycia siły jest praktycznie niemożliwe. Kryjówka jest silnie strzeżona, także przez opancerzonych strażników. Dodatkowo, z dwóch stron budynku znajdują się snajperzy, którzy mogą cię zauważyć bardzo szybko. To wszystko nie oznacza jednak, że nie możesz zostać zauważony, wręcz będzie to wskazane, ale dopiero w późniejszym etapie zadania.

Jak gdyby nigdy nic, wejdź na strzeżony teren od strony wschodniej i ukryj się za którymś kontenerem lub skrzynką. Wykorzystaj latającego drona, aby dostać się na drugą stronę kompleksu, gdzie powinieneś zauważyć otwarty właz.

053
To dosyć odważne posunięcie, ale przy odrobinie szczęścia twoje poczynania nie zostaną wykryte.

Będąc w środku zhakuj którąś z kamer i odblokuj główny komputer oraz pobierz klucz dostępu od patrolującego strażnika. Następnie użyj Skoczka, aby wjechać do środka, gdzie w południowo-wschodniej części pomieszczenia znajdziesz czerwoną skrzynkę kontrolną. Złam jej zabezpieczenia. Zanim jednak tam podjedziesz, uważaj, abyś nie został wykryty.

Teraz, przy użyciu jednej z kamer, spójrz na podświetlony na żółto (w hakerskim trybie widzenia) komputer i aktywuj go. Niestety, aby pobrać dane, musisz znaleźć się w zasięgu sygnału. Przeskakując pomiędzy kolejnymi osłonami, dostań się do otwartego, czerwonego kontenera. Po zyskaniu danych czas odzyskać maskę Śruby. Nie będzie to zadanie łatwe.

054
Podświetlone na żółto urządzenie posiada istotne dla DedSecu dane.

Spis treści: Watch Dogs 2 - Poradnik, Solucja

Najpierw zrób nieco hałasu od strony głównego wyjścia. Możesz na przykład wysadzić jakieś urządzenie elektroniczne. Gdy zaalarmowani strażnicy zaczną się zbiegać, szybko okrąż budynek pozostając za strefą strzeżoną. Znajdując się w południowo-zachodnim rejonie możesz zostać zauważony przez snajpera, więc cały czas biegnij i chowaj się w razie potrzeby za osłonami.

W razie potrzeby, jest tam świetna kryjówka, otwarty kontener ze skośną podłogą. Gdy rejon zachodniej ściany kryjówki będzie w miarę pusty, biegnij przed siebie. Znajdują się tam wiązki lasera, więc jeśli posiadasz możliwość ich wyłączenia, zrób to. Wbiegnij po schodach z prawej strony i ogłusz snajpera, który podczas ewakuacji może cię zastrzelić.

055
Maska Śruby, jak gdyby nigdy nic, znajduje się na biurku w głównej części kryjówki.

Teraz w dowolny sposób zrób nieco hałasu przed głównym wejściem. Możesz także odwrócić uwagę strażników, rzucając ładunek wybuchowy w kierunku zachodnim oraz od razu detonując go. Teraz wbiegnij do środka kryjówki. Zgarnij maskę kolegi, która leży przy komputerach.

Korzystając z minimapy, szybko oceń sytuację. Kluczowa jest analiza największego skupiska nieprzyjaciół. Obierz kierunek ewakuacji, kierując się jak najczystszym sektorem wokół kryjówki. Może to być nawet główna brama. Szybko znajdź jakiś pojazd i ewakuuj się poza wyznaczony obszar. Jeśli istnieje taka potrzeba, zgub policyjny pościg. Misja dobiegnie końca po zwróceniu maski Śrubie. Znajdziesz go na górze piętrowego garażu.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami