Watch Dogs 2 - Na pohybel Nudle

Infiltrujemy gmachy wielkiej korporacji, instalując tam swoje oprogramowanie.

Po zmaganiach w zadaniu Pod lupą poznaliśmy nowego członka zespołu. Teraz, gdy w zastępach DedSec znajduje się legendarny Ray, możesz w końcu zająć się poważniejszymi i bardziej skomplikowanymi zleceniami. Porozmawiaj z mężczyzną w dziupli ugrupowania, aby poznać szczegóły dotyczące kolejnego zadania. Po krótkim dialogu udaj się na spotkanie z Horatiem w sklepie odzieżowym nieopodal.

Teraz udaj się na jeden z parkingów, aby ukraść autobus należący do Nudle. Podążaj wskazaną na radarze trasą, zatrzymując się okazjonalnie na przystankach, z których zabierzesz pracowników korporacji. Staraj się nie spowodować żadnego większego wykroczenia czy też zderzenia z radiowozem. Może to znacznie utrudnić sprawę.

Gdy już znajdziesz się na terenie Nudle, idź za Horatiem, który pracuje tutaj w ciągu dnia. Otrzymałeś klucz dostępu, ale niestety nie wejdziesz za jego pomocą wszędzie. Twoim celem będzie zainstalowanie furtki w systemie Nudle. Nie będzie to najprostsze zadanie, chyba że zechcesz rozwiązać ten problem siłowo. Horatio jednak nie będzie z tego powodu zadowolony.

Instalacja furtki w systemie Nudle

Po przerywniku filmowym przy ekspresie do kawy, udaj się na górne piętro i wypuść latającego drona. Skrzynką przy zablokowanych cyfrowo drzwiach zwróć uwagę strażnika, który wyjdzie na zewnątrz sprawdzić, co się stało. Wykorzystaj ten moment i wleć do środka, aby zyskać klucz dostępu.

041
Do niektórych miejsc możesz dotrzeć także Skoczkiem, wówczas szukaj kratek wentylacyjnych na poziomie podłogi.

Teraz udaj się do drugiego budynku, gdzie znajduje się pomarańczowy znacznik misji. Na górnym piętrze znajduje się zaokrąglone podwyższenie, na którym musisz zhakować terminal od zamkniętych drzwi. Użyj Skoczka, aby wjechać pod podłogą i dostać się we wspomniane miejsce bez rzucania podejrzeń.

Teraz możesz przejść do głównej klatki schodowej przy dużej, przeszklonej ścianie. Przechodząc przez drzwi uważaj na laserową czujkę oraz strażnika, którego powinieneś po prostu ogłuszyć lub strzelić do niego z paralizatora.

042
Za tymi drzwiami nie będziesz już mile widziany. Dobrze rozważaj każde kolejne kroki.

Na szczycie klatki schodowej w ścianie po prawej stronie zauważysz kratkę wentylacyjną. Wpuść tamtędy Skoczka, po czym udaj się do pomieszczenia z lewej strony, aby odblokować terminal dla zamkniętych drzwi. Uważaj jednak, gdyż znajdują się tam strażnicy oraz pilnujący robot, którego możesz czasowo wyłączyć, jeśli posiadasz rozwiniętą stosowną umiejętność.

Jeśli dron zostanie zauważony, strażnicy zaczną cię szukać. Dobrze się wtedy zaszyj i w razie potrzeby ogłusz nieprzyjaciół. Gdy już zdobędziesz dostęp, przejdź przez oznaczone drzwi i w następnym pomieszczeniu skręć w lewo. Zhakuj windę, po czym wskocz na jej dach i aktywuj kolejny raz.

Po krótkiej podróży okaże się, że straciłeś kontakt z Horatiem. Otrzymasz dostęp do kamery z pomieszczenia, gdzie prowadzony jest audyt przeciwko twojemu koledze. Musisz zdekoncentrować prowadzącego, włączając wszystkie możliwe urządzenie elektroniczne w pomieszczeniu.

043
Po zhakowaniu telefonu i głośników, zmień kamerę i wykonaj aktywność na niewielkim robocie stojącym na półce.

Brody opuści pomieszczenie. Kiedy Horatio zapyta, na którym piętrze się znajdujesz, pstryknij włącznikiem od światła. Po chwili chłopak poda ci kod dostępu, a ty będziesz mógł kontynuować podróż. Trafisz do wielkiego pomieszczenia z serwerami. Na podłodze znajdziesz dużą ilość węzłów danych.

044
To tylko wygląda tak strasznie. Wszystkie gry hakerskie są bardzo łatwe.

Nie trać czasu na wszystkie, a odblokuj tylko ten, który otworzy ci drzwi w szóstym sektorze. Wykonaj interakcję na serwerze centralnym, aby zainstalować furtkę. W tym pomieszczeniu nie musisz spodziewać się niebezpieczeństw w postaci alarmów czy kamer z laserami.

Spis treści: Watch Dogs 2 - Poradnik, Solucja

Następnie: Watch Dogs 2 - Wojna hakerów

Po krótkim przerywniku filmowym udaj się w północny kraniec pomieszczenia, gdzie wkroczysz do wielkiej sali z kolorowymi rurami. Musisz znaleźć wyjście. W tym celu idź przed siebie po niebieskiej podłodze, na której końcu uruchom panel elektroniczny. W podłodze odsunie się krata. Zeskocz na niższy poziom.

Wskocz do rury, wejdź po pierwszej drabinie i przeskocz nad płotkiem, po czym użyj drugiej drabiny, a następnie wydostań się na zewnątrz. Nieopodal spotkasz się z Horatiem, po czym misja dobiegnie końca.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami