Watch Dogs 2 - Czciciele mamony

Ratujemy znanego aktora z opresji, przy okazji sabotując religijną sektę.

Poprzednią misją była niezła Cyberjazda. Poznaliśmy też wtedy aktora Jimmiego Siskę, z którym także teraz będziemy mieć nieco do czynienia. Na początku jednak udaj się na spotkanie z Sitarą w dziupli. Po krótkiej rozmowie wyjdź na zewnątrz i udaj się przed siedzibę kościoła Nowego Początku, gdzie odbywa się manifestacja.

Wśród zebranych tam ludzi odnajdziesz dziewczynę. Porozmawiaj z nią raz jeszcze, aby uruchomić główną część zadania. Musisz dostać się do siedziby kościoła. Główne wejście jest cyfrowo zablokowane i nawet twoja obecność przed nimi może podnieść alarm. Dlatego udaj się od razu na tylną część budynku.

Przy parkingu zwróć uwagę na obszar pod oknami. Znajduje się tam kratka, którą można zhakować, a następnie wpuścić do środka jeżdżącego drona, czyli Skoczka. W środku, w pierwszych pomieszczeniach, możemy zneutralizować kilku przeciwników, korzystając z elementów otoczenia. Pamiętaj jednak, że dron jest również łatwy do zauważenia. Jego wykrycie spowoduje podniesienie alarmu i poszukiwania.

016
Przez tak niewielki otwór sami się nie przeciśniemy, ale nasz dron już tak.

Jeśli zrobisz trochę bałaganu, będziesz mógł dostać się do środka od północno-zachodniej części budynku. Pozbądź się kilku nieprzyjaciół w któryś z cichych sposobów, po czym wejdź do głównego hallu. Postaraj się przemknąć niezauważenie po głównych schodach na górę, gdzie przy jednym z laptopów będziesz mógł pobrać dane profilowe Nowego Początku.

Cały czas rozglądaj się, gdyż okolicę patroluje całkiem sporo nieprzyjaciół. W przypadku wykrycia masz całkiem duże szanse na pozbycie się strażników metodami siłowymi. Wszystko to dzięki licznym przedmiotom wokół, które można potraktować jako osłony. Po pobraniu danych opuść budynek kościoła. Na koniec krótkiej rozmowy telefonicznej udaj się we wskazane miejsce.

Przesłuchanie Jimmiego Siski

Na miejscu porozmawiaj chwilę z mężczyzną stojącym pod ścianą, a po dialogu gra przeniesie cię na spotkanie z aktorem. Będziesz podawał się za jednego z członków Nowego Początku i przeprowadzisz fałszywy audyt z mężczyzną, który powie ci o pewnych plotkach, dotyczących obozu dla niewygodnych członków sekty.

Teraz udasz się na plażę, aby porozmawiać z Mirandą. Okaże się, że nieopodal znajduje się "ośrodek edukacyjny" dla niewygodnych wiernych. Udaj się tam i jeszcze przed wejściem skorzystaj z którejś z kamer. Zaobserwujesz wtedy rozmieszczenie strażników lub odciągniesz ich uwagę od miejsca, którym chcesz wkroczyć na wrogi teren.

Wykradnięcie danych i uwolnienie Jimmiego Siski

Udaj się na wyższe piętro oznaczonego pomarańczową ikoną budynku. Dotrzeć tam powinieneś bez problemu przemykając za plecami strażników. W środku znajduje się rejestr pensjonariuszy, który powinieneś ukraść. Pamiętaj, że w przypadku wykrycia twojej obecności otwarta walka będzie bardzo trudna. Wezwana agencja ochrony może używać przeciwko tobie nawet granatów.

Uwolnienie aktora może być o tyle kłopotliwe, że wymagać będzie zdobycia klucza dostępu. Znajdziesz go w komputerze umieszczonym na werandzie budynku. Dotrzesz tam wskakując na białą przyczepkę tuż przed domem. Po uratowaniu Jimmi'ego musisz opuścić teren ośrodka.

017
Kamery nie sięgają wszędzie. Czasami trzeba wziąć sprawy w swoje ręce.

Kolejna część zadania zaprowadzi cię do samej świątyni Nowego Początku. Wcześniej jednak spotkasz się w wyznaczonym przez Jimmi'ego miejscu, aby porozmawiać o szczegółach. Udaj się na teren świątyni, niecałe pół kilometra dalej. Twoim celem jest dotarcie do samych piwnic, gdzie skrywany jest pewien sekret.

Odszukanie sumeryjskich tablic

Używając trybu hakowania zlokalizuj miejsce, gdzie znajduje się klucz dostępu. Tylko z nim ruszysz misję do przodu i wejdziesz do środka świątyni. Niestety, okolica aż roi się od strażników i choć w środku nie znajduje się ich zbyt wielu, przebywając wewnątrz możesz zostać zauważony przez okno.

Możesz więc nastawić się na otwartą strzelaninę. Jeśli więc do niej dojdzie, warto zaopatrzyć się wcześniej w jakiś automatyczny pistolet lub podnieść tego typu broń obok ciała pokonanego przeciwnika. Jeśli już znajdziesz się w środku, czeka cię aktywacja komputera na górnym piętrze, a następnie rozwiązanie łamigłówki na ścianach.

Spis treści: Watch Dogs 2 - Poradnik, Solucja

Następnie: Watch Dogs 2 - HAUM czy Huam

Z tego typu aktywnością miałeś już do czynienia na samym początku gry. Przestawiaj elementy na czterech ścianach tak, aby niebieska wiązka energii zasiliła wszystkie ikony. Gdy już to zrobisz, przestaw dwa elementy na podłodze, po czym aktywuj komputer przy głównym obiekcie, łączącym wszystkie wiązki energii.

018
Łamigłówka na szczęście nie należy do najtrudniejszych, chociaż początkowo może sprawiać inne wrażenie.

W ten sposób aktywujesz windę, która zabierze cię kilka pięter w dół. Odnajdziesz tam tablice, które okażą się zwykłymi fałszywkami. Obejrzyj je wszystkie. Przy pomocy telefonu nagrasz dowód świadczący o oszustwie. Skorzystaj z widny, aby wrócić na górę. Uruchomi się przerywnik filmowy, po którym będziesz musiał opuścić teren świątyni.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami