Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Routine - horror w stylu lat 80. zadebiutuje w marcu

Powstaje od 2012 roku.

Horror Routine, ogłoszony w zamierzchłej przeszłości 2012 roku, otrzymał wstępną datę premiery. Deweloperzy z odpowiedzialnego za prace studia Lunar Software opublikowali nowy trailer, mówiący o debiucie w marcu 2017 r., na PC.

To pierwszy związany z grą materiał wideo od ponad trzech lat, gdy opublikowano - mocno już przeterminowany - gameplay z ówczesnej wersji alpha.

Produkcja stawia na klimat filmów z lat 80. i wzornictwo przemysłowe z tego okresu, choć nowatorstwo takiego konceptu umniejszył nieco debiut Obcy: Izolacja w 2014 roku.

Zaraz po ogłoszeniu w sierpniu 2012 roku, projektant i grafik Aaron Foster zapowiadał minimalistyczne podejście, brak wskaźników zdrowia czy dodatkowych żyć.

Zgodnie z założeniami rozgrywki, które obecnie są już standardem w horrorach, gracze zajmą się raczej powolną eksploracją i skradaniem, a nie bezpośrednią walką z przeciwnikami.

„Jeśli strzelimy i spudłujemy, możemy zaalarmować więcej wrogów i zdradzić naszą pozycję. A to nic dobrego, jeśli mamy jeden nabój w magazynku” - wyjaśniał Foster.

Cover image for YouTube video■■ ARCHIVE ■■ Routine - Release Date Trailer

Routine zmusza także do rozpoczęcia rozgrywki od nowa po każdej śmierci, a poszczególne etapy będą po części generowane proceduralnie, byśmy nigdy nie wiedzieli, co czeka za rogiem.

Gdzieś po drodze czteroosobowy zespół z Lunar Software postanowił porzucić plany na konwersję Oculus Rift, tłumacząc się problemami z powstrzymaniem nudności.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Routine

PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze