Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pierwsza reklama PS4 Pro stawia na klimat lat 80.

Jest i Call of Duty.

PlayStation i Activision opublikowali do spółki nowy materiał wideo, w którym reklamują jednocześnie PS4 Pro oraz tryb Zombie w Call of Duty: Infinite Warfare.

Reklamówka wzorowana jest na kolorowych latach 80., z długimi włosami, zniekształceniem obrazu w stylu VHS, entuzjastycznym narratorem i tanimi efektami.

Koncentracja na trybie Zombie z najnowszego Call of Duty nie powinna dziwić: ta opcja zabawy stawia na podobne ramy czasowe, zabierając graczy do kosmicznego wesołego miasteczka.

Zobacz na YouTube

W obsadzie znajdą się David Hasselhoff, Paul Reubens, Seth Green, Ike Barinholtz, Jay Pharoah oraz Sasheer Zamata.

Zombies in Spaceland - tak nazwano tryb - przenosi fanów „do oryginalnej historii, gdzie wcielą się w jeden z czterech archetypów postaci z lat 80. w walce przeciwko żywym trupom na terenie kosmicznego lunaparku”.

Fabuła opowie historię czterech początkujących aktorów, przybywających na przesłuchanie do tajemniczego kina. Zostali zaproszeni przez reżysera - Willarda Wylera. W tej roli Paul Reubens („Wielka Przygoda Pee-Wee Hermana”, „Gotham”), który niegdyś sam był gwiazdą kina grozy.

Zombies in Spaceland zadebiutuje 4 listopada, razem z pełną wersją Call of Duty: Infinite Warfare na PC, PlayStation 4 i Xbox One. PS4 Pro trafi do sklepów nieco później, 10 listopada.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Call of Duty: Infinite Warfare

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze