Rise of the Tomb Raider na PS4 z poprawionym sterowaniem

Dzięki łatce 1.04.

Wkrótce po premierze Rise of the Tomb Raider na PS4 zanotowaliśmy w naszym teście szereg interesujących poprawek względem poprzednich wydań. Niestety, jednym z minusów były opóźnienia kontrolera. Już na Xbox One gra cierpiała na sporą „martwą strefę” przy sterowaniu i spowolnione reakcje na wydawane z pada polecenia - to samo pojawiło się na PlayStation 4.

Aktualizacja 1.04 zmienia postać rzeczy. Deweloperzy ze studia Nixxes usłyszeli narzekania i całkowicie wyeliminowali problem, zgodnie z tym, co widać na PC i X360. Zmiana jest znacząca i w dużym stopniu poprawia przyjemność z walki, usprawniając celowanie. Nie mieliśmy żadnych problemów z precyzyjnymi strzałami w głowę, co wcześniej nie było takie proste.

Wkrótce po publikacji łatki część graczy narzekała na błąd CE-34878-0, ale zdaje się, że ten związany był z problemami sieciowymi. Jeśli nadal natkniemy się na komunikat o takim błędzie, chwilowe odłączenie konsoli od internetu może być rozwiązaniem - ale wątpimy, by bug powrócił.

Analiza Rise of the Tomb Raider na PS4 i porównanie z Xbox One

Inne zmiany w aktualizacji 1.04 to „usprawnienia w jakości obrazu 4K i płynności działania na PS4 Pro” oraz usunięcie błędów. Nie możemy oczywiście przetestować gry na nowej konsoli, ale wygląda na to, że tytuł będzie gotowy do działania już w dniu jej debiutu, na wzór Deus Ex: Rozłam Ludzkości.

Jeśli wstrzymywaliście się z zabawą do czasu załatania problemów z opóźnieniami, możecie już wkraczać do akcji. Rozgrywka przypomina tę z PC i X360, a oprawa jest nieco lepsza od wersji Xbox One. Za konwersje PC i X360 odpowiadało studio Nixxes. Oryginał na Xbox One przygotowało samo Crystal Dynamics i obecnie nie ma żadnych doniesień na temat ewentualnej łatki także na nowy sprzęt Microsoftu.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

O autorze

John Linneman

John Linneman

Staff Writer, Digital Foundry

An American living in Germany, John has been gaming and collecting games since the late 80s. His keen eye for and obsession with high frame-rates have earned him the nickname "The Human FRAPS" in some circles. He’s also responsible for the creation of DF Retro.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami