Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Duża łatka 1.4 do strzelanki The Division z datą premiery

Mnóstwo zmian i poprawek.

Ubisoft poinformował, że aktualizacja 1.4 do sieciowej strzelanki The Division zadebiutuje w pełnej wersji już 25 października, po miesiącu testów na publicznych serwerach testowych.

Na krótko przed publikacją łatki wyłączone zostaną serwery produkcji - na trzy godziny.

Wyjątkowo długą listę zmian i poprawek znaleźć można na oficjalnym forum dyskusyjnym. Najważniejszą kwestią, jaką chcą zająć się deweloperzy, jest zbyt duża ich zdaniem rozbieżność między „zoptymalizowanymi" postaciami i osobami, które dopiero zaczynają zbierać sprzęt.

Do tego twórcy chcą przywrócić wrażenie, że gramy w strzelankę, dodać konieczność podejmowania decyzji podczas potyczek, a także zróżnicować umiejętności, by więcej kombinacji przydawało się w walce.

Twórcy uważają, że zabawa na początkowych poziomach doświadczenia jest ciekawsza niż na późniejszych etapach rozwoju. Chcąc zmienić ten stan rzeczy, wrogowie będą mniej odporni na strzały i zniknie heroiczny poziom trudności.

W tym celu na nowo zbalansowane zostaną też wszystkie bronie, a gadżety do nich będą gwarantowały co najmniej jeden duży bonus do bazowej statystyki. Inne właściwości, jak trafienie krytyczne czy obrażenia za strzał w głowę, zostaną obniżone.

Zobacz na YouTube

Właśnie trzy główne statystyki postaci - broń palna, wytrzymałość i elektronika - będą kluczowe. Te wartości częściej pojawią się na znajdywanym wyposażeniu, co ma skłonić graczy do chwili zastanowienia podczas wyboru sprzętu.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Tom Clancy's The Division

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze