Duża łatka 1.4 do strzelanki The Division z datą premiery

Mnóstwo zmian i poprawek.

Ubisoft poinformował, że aktualizacja 1.4 do sieciowej strzelanki The Division zadebiutuje w pełnej wersji już 25 października, po miesiącu testów na publicznych serwerach testowych.

Na krótko przed publikacją łatki wyłączone zostaną serwery produkcji - na trzy godziny.

1

Wyjątkowo długą listę zmian i poprawek znaleźć można na oficjalnym forum dyskusyjnym. Najważniejszą kwestią, jaką chcą zająć się deweloperzy, jest zbyt duża ich zdaniem rozbieżność między „zoptymalizowanymi" postaciami i osobami, które dopiero zaczynają zbierać sprzęt.

Do tego twórcy chcą przywrócić wrażenie, że gramy w strzelankę, dodać konieczność podejmowania decyzji podczas potyczek, a także zróżnicować umiejętności, by więcej kombinacji przydawało się w walce.

Twórcy uważają, że zabawa na początkowych poziomach doświadczenia jest ciekawsza niż na późniejszych etapach rozwoju. Chcąc zmienić ten stan rzeczy, wrogowie będą mniej odporni na strzały i zniknie heroiczny poziom trudności.

W tym celu na nowo zbalansowane zostaną też wszystkie bronie, a gadżety do nich będą gwarantowały co najmniej jeden duży bonus do bazowej statystyki. Inne właściwości, jak trafienie krytyczne czy obrażenia za strzał w głowę, zostaną obniżone.

Właśnie trzy główne statystyki postaci - broń palna, wytrzymałość i elektronika - będą kluczowe. Te wartości częściej pojawią się na znajdywanym wyposażeniu, co ma skłonić graczy do chwili zastanowienia podczas wyboru sprzętu.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (6)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami