Battlefield 1 - Podręczniki polowe, cz. 2 (Wysoko postawieni znajomi)

Ukryte skrzynie w dwóch z czterech misjach opowieści Clyde'a Blackburna.

Opowieść "Wysoko postawieni znajomi" składa się z czterech fragmentów, ale tylko w dwóch z nich będziesz miał możliwość odnalezienia Podręczników polowych. Dzieje się to przez to, że główna część zadania będzie miała miejsce w przestworzach, gdzie - jak na pewno się domyślasz - trudno byłoby o taki rodzaj pobocznej aktywności w grze.

W trzeciej części znajduje się pięć podręczników i są raczej łatwe do odnalezienia, zwłaszcza z naszymi wskazówkami niżej. W czwartej z kolei jest tylko jeden sekret i bierze się to również z tego, że większa część zadania odbywać się będzie w powietrzu.

Upadek

Podręczniki polowe: 5

#1 Pierwszy z podręczników znajduje się nieopodal punktu startu. Zwróć się w kierunku północno-zachodnim i podążaj napotkaną tam ścieżką. Przy drewnianym płotku znajduje się mały wóz, a tuż za nim skrzynka z podręcznikiem polowym.

042

#2 Podążając w kierunku zachodnim i schodząc ze wzniesienia do kolejnej części wioseczki, skręć w prawo, gdzie za stodołą znajdziesz niewielką, murowaną szopkę. W jej środku odkryjesz drugi z podręczników polowych. Pamiętaj, aby wcześniej oczyścić okolicę z nieprzyjaciół, dzięki czemu unikniesz niepotrzebnego wykrycia.

043

#3 W jednym ze zniszczonych budynków, w tej samej wiosce, w której znalazłeś poprzedni podręcznik, znajdują się łóżka polowe. Pomiędzy nimi zaś widnieje zapalona latarenka, przy której odnajdziesz kolejną skrzynię z poszukiwanym przedmiotem.

045

#4 Czwarty podręcznik znajdziesz nieopodal południowo-wschodnich krańców głównej części z okopami. Wyskocz z okopów na górny poziom i rozglądaj się za kałużą, przy której znajduje się włączona latarenka. Zaraz obok odnajdziesz także skrzynię z polowym podręcznikiem.

047

#5 Na północnym krańcu mapy znajduje się niewieliki bunkier. W środku nie powinieneś natknąć się na nieprzyjaciół, ale na pewno zauważysz skrzynkę z ostatnim już na tym poziomie podręcznikiem polowym.

048

Spis treści: Battlefield 1 - Poradnik, Solucja

Następnie: Battlefield 1 - Podręczniki polowe, cz. 3 (Avanti Savoia)

Forte Et Fidele

Podręczniki polowe: 1

#1 Podążając drewnianymi kładkami na sterowcu w pewnym momencie wyjdziesz na zewnątrz, po czym znowu wrócisz do środka. Skrzynka z podręcznikiem znajduje się w jedej z części po prawej stronie, dlatego zaglądaj tam za każdym razem, gdy tylko zobaczysz małe skrzyżowanie kładek.

051

Redaktor Naczelny