Battlefield 1 - pakiety bojowe, skórki legendarne i znakomite

Jak je zdobyć i co warto wiedzieć.

Podobnie jak w poprzednich odsłonach serii Battlefield, w nowej także otrzymujemy system pakietów bojowych (w oryginale: Battlepacks). To skrzynie, w których znajdziemy różne malowania broni.

Co ważne, co warto podkreślić - w pakietach nie są umieszczane elementy wyposażenia. Broń i gadżety zdobywamy poprzez odblokowywanie ich w grze przy użyciu obligacji, czyli specjalnej waluty, którą otrzymujemy za zdobywanie kolejnych poziomów.

Skórki podzielono na trzy kategorie - specjalne, znakomite i legendarne (od najmniej do najbardziej efektownych i unikalnych). W skrzyniach można też czasem znaleźć bonusy do punktów doświadczenia lub części broni białej. Z kilku części możemy złożyć nowy nóż lub pałkę.

Zdobyte skórki, jeżeli nie chcemy ich używać, możemy przerobić na złom. Otrzymujemy w ten sposób dodatkową walutę (właśnie wspomniany złom), za którą nabyć możemy inny pakiet bojowy. Należy wejść w menu do zakładki Żołnierz, a następnie wybrać Pakiety bojowe i opcję zakupu.

dasdada

Trzy rodzaje pakietów - jak je zdobyć?

Pakiet bojowy - zwykły, podstawowy pakiet. Takie otrzymujemy, jeżeli zostaniemy wylosowani po meczu. W środku możemy znaleźć skórkę typu specjalnego lub lepszą. Koszt pakietu to 200 sztuk złomu.

Pakiet ponadstandardowy - Pakiet ten można tylko zakupić. Koszt: 450 sztuk złomu. Znajdziemy tu skórkę znakomitą lub legendarną, a szansa na legendarną jest większa niż w zwykłym pakiecie. Większa jest też szansa na element bonusowy (premia do XP bądź część broni białej).

Pakiet zaawansowany - Najdroższa skrzynia. Koszt: 900 sztuk złomu. Gwarantowana losowa skórka legendarna i znacznie większa szansa na element bonusowy.

Skórki legendarne

  • Piechociarz (BAR M1918 Dalekiego Zasięgu)
  • Meksykanin (Mondragon)
  • Arditi (Modello 1915)
bf1skinyleg

Skórki znakomite

  • Samotna sosna (SMLE MK III Piechoty)
  • Diaz (Modello 1915)
  • Koń bojowy (BAR M1918 Dalekiego Zasięgu)
  • Hazebrouck (MP18 Fabryczny)
  • York (M1911)
  • Lowenhardt (Mondragon)
  • Bapaume (MG15 nA Lekki)
bf1skinyznakomit

Spis treści: Battlefield 1 - Poradnik, Solucja

Zobacz także: Battlefield 1 - najlepsze porady dla każdego

Skórki specjalne

  • Weteran armii (C96)
  • Królewski rozkaz (Rosyjski 1895 Piechoty)
  • Królewski statut (KM Lewis Lekki)
  • Królewski statut (Rosyjski 1895 Piechoty)
  • Pokrowiec kamuflażowy (MG15 nA Lekki)
  • Królewski dekret (Automatico 1918 Fabryczny)
  • Pokrowiec kamuflażowy (Mondragon)
  • Królewski rozkaz (KM Lewis Lekki)
  • Weteran gwardii (Modello 1915)
  • Wzór kamuflażowy (Mondragon)
bf1skinyspecjalne

W chwili obecnej nie można kupować skórek, pakietów czy złomu za prawdziwe pieniądze. Nie wiadomo, czy taka opcja zostanie w przyszłości zaimplementowana.