Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mafia 3 - Barclay Mills: Martwi znikają na zawsze - Broń: Bandyci, mapa, Santini

Misje: Przesłuchaj bandytów napadających na pociągi, Okradnij skrytkę z kasą Santiniego, Przeszkodź w transakcjach bronią Santiniego, Skonfrontuj się z Petem Santinim.

Zadanie pojawi się w twoim dzienniku automatycznie po zakończeniu narady w ramach misji głównej Bayou: Posiedzenie - Emocjonalny stosunek. Twoim pierwszym zadaniem będzie porozmawianie z Donovanem oczekującym na ciebie w centrum dzielnicy Barclay Mills. Po rozmowie z nim w dzienniku pojawią się dwie nowe misje Martwi znikają na zawsze - Śmieci oraz Martwi znikają na zawsze - Broń.

Uwaga: Jeśli masz problem z rozpoczęciem danej misji (np. nie widzisz celu na mapie głównej), to wejdź w głównym menu, na Mapie, do zakładki Cele (lewy dolny narożnik ekranu lub Kwadrat/X na konsolach) i wybierz dany rozdział z zakładek. Pod obrazkiem pojawi się lista bieżących misji. Wybierz tę, która cię interesuje i zaznacz ją (w lewym górnym narożniku z nazwą misji pojawi się biały znaczek). W tym momencie na mapie pojawi się ponownie znacznik wskazujący miejsce, do którego masz się udać, aby rozpocząć zadanie.

Pierwszym celem w tej misji będzie udanie się do Conniego Demarco przebywającego w centrum dzielnicy Barclay Mills. Connie, jak zwykle udzieli ci kilku interesujących informacji związanych z kolejnymi celami poszczególnych misji.


Misja: Przesłuchaj bandytów napadających na pociągi

Pierwszym celem będzie dotarcie do człowieka o imieniu Hollace, który niegdyś trudnił się napadami na pociągi. Obecnie prowadzi własny biznes związany z bronią - warto byłoby wydobyć od niego nieco informacji. Znajdziesz go na północy dzielnicy Barclay Mills.

Ukryj się za toaletami i zwabiaj kolejnych rywali

Po dotarciu na miejsce zlokalizuj wejście do budynku od południowego zachodu. Znajduje się tam otwarte przejście, a przy narożniku dwie czerwone budki. Ustaw się za nimi i wywabiaj kolejnych wrogów. W końcu uda ci się w ten sposób zwabić również samego informatora (obrazek powyżej). Przesłuchaj go, a potem zdecyduj o jego losie.


Misja: Okradnij skrytkę z kasą Santiniego

Zadanie aktywuje się w dzienniku automatycznie po ukończeniu przesłuchania informatora. Przekaże ci on wiadomości na temat skrytki Santiniego znajdującej się na południu dzielnicy Barclay Mills. Udaj się na miejsce, aby zająć się tym zadaniem.

Przejdź po gzymsie za wagon na dole, za którym znajdziesz mapę

Na teren możesz dostać się chociażby przeskakując przez siatkę na południu - uważaj tylko na lokalnego rywala. Wyeliminuj go, a potem zwabiaj do siebie kolejnych, gdzie ich załatwiaj. Na prawo od siatki znajdują się drzwi do hangaru. Obejdź je i skręć za narożnikiem w prawo. Znajdziesz tu schody prowadzące do gabinetu z niebieską skrytką (obrazek powyżej). Załatw okolicznych rywali i otwórz skrytkę (zajmie to nieco czasu), po czym ucieknij z forsą.


Misja: Ukradnij Santiniemu mapę

Connie Demarco opowie ci o mapie należącej do Santiniego, na której zaznaczono miejsca handlu bronią. Znajdziesz ją w centrum dzielnicy Marclay Mills, nieco na południowy wschód od miejsca spotkania z Demarco.

Przejdź po gzymsie za wagon na dole, za którym znajdziesz mapę

Plany znajdują się w dużym hangarze na parterze. Możesz łatwo się do nich dostać, jeśli skorzystasz z zewnętrznej klatki schodowej od północno-zachodniej strony budynku. Wejdź po niej na górę, a potem kieruj się w prawo po gzymsie (obrazek powyżej). W ten sposób znajdziesz się bezpośrednio nad mapą. Zanim opuścisz teren możesz zniszczyć okoliczne skrzynie, co zuboży interes Santiniego.


Misja: Przeszkodź w transakcjach bronią Santiniego

Misja ta pojawi się w dzienniku po wykradzeniu Santiniemu mapy. Twoim zadaniem będzie niedopuszczenie do dokonania transakcji materiałami wybuchowymi na wschodzie oraz bronią na południu.

Celnie posłany granat przerwie transakcję na dobre

Obydwie transakcje możesz bardzo szybko przerwać - w tym celu wystarczy zniszczyć sam towar. Możesz rozpocząć regularną, otwartą wymianę ognia albo podejść nieco bliżej do miejsca transakcji, ale tak, aby nie zauważyli cię rywale i posłać w sam środek granat (obrazek powyżej). Eksplozja zniszczy towar oraz lokalnych rywali. Jeśli nie załatwiłeś wszystkich, to szybko wejdź do auta i odjedź.


Misja: Skonfrontuj się z Petem Santinim

Kiedy zyski w biznesach Santiniego spadną do zera, bez względu na to czy wykonasz wszystkie misje czy tylko część, będziesz mógł udać się do Demarco. Znajomy powie ci, że poszukiwany boss przebywa obecnie w pobliskiej zajezdni kolejowej - tej samej, z której mogłeś ukraść mapę z lokalizacją skrytki.

Uważając na wartowników przejdź na drugą stronę po kładce i udaj się do wejścia z lewej

Dostać się do środka możesz równie łatwo, jak poprzednio - wystarczy skorzystać z zewnętrznej klatki schodowej na północnym zachodzie. Po wejściu do środka przejdź przez środkową kładkę (obrazek powyżej) i udaj się po cichu w lewo, gdzie znajduje się wejście do pomieszczeń z Pitem. Tutaj wywabiaj kolejnych rywali i eliminuj ich po cichu.


Spis treści: Mafia 3 - Poradnik, Solucja

Następnie: Mafia 3 - Barclay Mills: Trochę na to za późno - Dorwij Enza Conti'ego: Kamieniołom, ładunki wybuchowe, narada


Kiedy Pete zostanie w biurze sam podejdź do niego od tyłu i rozpocznij „negocjacje". Następnie zdecyduj czy go zabijesz czy zostawisz pozwolisz mu żyć. Na koniec wybierz bossa, któremu chcesz przekazać biznes handlu bronią.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Mafia III

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.

Komentarze